Audi S8 срещу BMW M760Li: кой е господарят на лукса?


24
юли
2020

Внушителните 850 Нм максимален въртящ момент при 1600 оборота на V12 двигателя определено помагат. Данните при Audi изглеждат почти миниатюрни.  „Само“ четири литра работен обем, „точно“ 800 нютонметра, които са на разположение „едва“ при 2000 оборота. Но не се безпокойте: S8 успява да отнесе 760, като дори се откъсва напред при спринта 0-200 км/ч. И без друго V8 двигателят в Audi изглежда по-пъргав, по-жизнен и по-бърз. Ако това има значение в тази лига: агрегатът в S8 е по-икономичен, като на 100 километра харчи по 2 литра по-малко. И двата автомобила зареждат бензин А 98 Н. Audi се представя по-добре и в другата посока: S8 спира след 33,6 метра от темпо 100 км/ч. Дори някои спортисти дават по-лоши резултати.

Шарена зона: кокпитът може да се аранжира по много начини, тъчскрийнове за навигацията и за управление на климатика
Червена зона: кожата гали окото. Стрелката на оборотомера се движи наобратно, контролерът на системата iDrive е страхотен

BMW е с уверено и много добро представяне при спирачния път. 21-цоловите джанти на Audi с нископрофилни гуми малко развалят комфорта на возене – луксозният автомобил от Инголщадт преминава с леко трополене през дупките. Предимството на динамичната настройка: фино управление, стабилно поведение е завоите. BMW вози първокласно, но се управлява малко непрецизно. За двата автомобила важи следното: абсолютно сигурни, изцяло защитени с голям брой асистенти, с първокласни седалки. Да ти се прииска да си генерален директор. Или още по-добре: неговият шофьор.

Тук имаме автомобили с общо тегло от четири тона и мощност от 1200 к.с. Audi обича завоите, а BMW – скоростта

Продължете на следващата страница, за да видите класирането

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >