Audi RS7 Sportback: червената опасност


6
ян.
2020

ГОЛЕМИЯТ АВТОМОБИЛ ТЕЖИ 2145 КГ. А какво правим ние с него? Караме слалом! Това доставя удоволствие, тъй като хората от Audi Sport залагат и на задни завиващи колела: системата в новото RS 7 Sportback отклонява при ниско темпо задните колела на 5 градуса спрямо предните, като по този начин увеличава пъргавината в завоите. При скорост над 100 км/ч ъгълът на завиване на задните колела е максимум 2 градуса – с цел стабилизиране при смяна на пътната лента.

В практиката това функционира толкова добре, че ни се струва, че Audi е по-бързо с няколко десети от секундата. Е, рали богът Валтер Рьорл нямаше да е горд с нас, тъй като се налагаше да коригираме ъгъла на волана в завоите. По отношение на окачването от Audi предоставят на клиента избора между RS въздушно окачване и тристепенно регулиращото се спортно окачване плюс. Последното доставя удоволствие с големия си диапазон между спорт и комфорт. Докато качествата по отношение на напречната динамика вече са изяснени, тестваме функцията Launch Control.

С новоразработената система за задни завиващи колела вземането на завоите се превръща в удоволствие

При не толкова перфектни условия и с трима души на борда успяваме да измерим 3,8 секунди, но все пак вярваме на посочените 3,6 при оптимални условия. 4-литровият V8 турбоагрегат си върши работата чудесно, още повече че 48-волтовата бордова система на мекия хибрид успява да се погрижи за евентуалните турбодупки. Цялото това нещо функционира значително по-хармонично от единичните турбини при дизеловия двигател при новите S4 или S6 модели.

Секунда за замисляне? Не и тук! По отношение на външния вид от Audi Sport са оборудвали RS 7 с различна Widebody каросерия, която между другото е отговорна и за базовата цена от 242 000 лв. С карбонови спирачни апарати или динамичен пакет сумата става по-голяма. Но това едва ли е нещо, което впечатлява някого.

Апетитна задница: топмоделът RS 7

Първото впечатление

Който си върши работата по разработката отлично, генерира солидна доза удоволствие от шофирането и при тегло от два тона. Към края на годината M5, Panamera и компания ще се сдобият със сериозен конкурент.

ИЗВОД

Който си върши работата по разработката отлично, генерира солидна доза удоволствие от шофирането и при тегло от два тона. Към края на годината M5, Panamera и компания ще се сдобият със сериозен конкурент.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >