Audi RS e-tron GT срещу Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ V8: най-доброто от двата свята

2401
2023

Това обаче не е цялата истина. E 63 отпразнува всяко свое действие. А именно това е удоволствието от шофирането. Автомобилът фучи, крещи, вибрира, разтърсва се, тегли и се изстрелва напред. E 63 пращи от сила и характер. На практика второстепенно е това, че автомобилът може да се движи и спокойно. В режим Comfort, с активна система за изключване на цилиндрите, с меко окачване и чувствително управление – така конфигуриран, болидът се носи тържествено из града. Въпрос на вкус, но все пак трябва да се спомене: този притежаващ широки калници, крила и ламели спортен костюм изразява цялата мощност на E 63.

w Няма база за сравнение: E 63 и e-tron GT си приличат само на пръв поглед. Всъщност те олицетворяват два различни свята
Четири крайни тръби за V8: ауспухова уредба от добрата стара школа. Не жужене, а истински рев!
Изстрелва се като изтребител. Това го може само един електромобил. Особено ако на него пише RS

Иначе казано – в сравнение с вълнуващия E 63 S елегантният e-tron е просто парче метал. Ако имате дори капчица бензин в кръвта, то ще боготворите Mercedes. Ако пък в душата си сте пионер и еколог, то ще величаете e-tron. Между другото и Mercedes владее темата за електромобилите със своя EQS. А пък Audi притежава с RS 6 един гневен бензинов модел от стария свят в гамата си. Според марките резултатът е равен. А по философия? Бъдещето ще покаже…

Стабилна връзка: до 270 кВт зареждане е възможно при RS – капацитетът на батерията му е 93,4 кВтч
Кабел? Да! В малкия преден багажник на RS e-tron са разположени кабелите за зареждане

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин