Audi RS 5 Coupé срещу BMW M4 Coupé Competition: единият фучи, другият пуши

Audi RS 5 и BMW M4 Competition са с по 450 к.с., имат само по две врати и струват много. Въпреки изброените прилики различията между тях не биха могли да бъдат по-големи


25
ное.
2017

НИКОЕ ДРУГО BMW не въплъщава есенцията на марката така, както го прави топмоделът от Серия 3/Серия 4: компактна каросерия, задно задвижване и превъзходна управляемост. При M4 BMW вдига радостта от шофирането на максимална степен – при това не само чрез увеличаване на мощността на двигателя. Подобна е ситуацията и при мощните Coupé-та на Audi, чиито спортни гени произлизат от първото quattro.

При дуела между BMW M4 и Audi RS 5 става дума за отговор на въпроса коя от марките дава най-силен израз на своите добродетели. Също и кой автомобил ще ви направи зависими.
За да установим всичко това, тествахме двата болида на пистата Contidrom до Хановер. Обществените пътища са прекалено банални за тези два мощни атлета.

Audi RS5 Coupe Изцяло дигитален: конфигуриращ се дисплей, удобни седалки, перфектна изработка. Идеален за бързо каране на дълги разстояния

Audi е новият в това дуо и е оборудван с типичното за марката двойно задвижване. Тестовият автомобил освен това бе с динамичен пакет, който включва спортен диференциал, динамично управление и адаптивно спортно окачване. Тоест максимална степен на наточеност при RS 5. M4 не му отстъпва по нищо – тук моделът от Мюнхен е във версия Competition: ESP не е толкова примерна, а амортисьорите, пружините и джантите се различават от тези на M4. Всичко е една идея по-наточено, с 19 к.с. по-мощно и с 30 км/ч по-голяма максимална скорост от обикновеното M4. Намираме се на отсечката за тестване на управляемост върху суха настилка на пистата Contidrom. И натискаме стартовия бутон на RS 5. Прозвучава леко шептене. Избираме динамичния режим, който отваря клапите на ауспуховата уредба. Е, сега наистина се чува боботене.

BMW M4 Coupé Competition Напълно гениален: класически уреди, перфектни седалки тип корито, безупречна позиция на седене. Човек направо се сраства със състезателната машина

Продължете на следващата страница, за да видите класирането

Още по темата

Card image cap
Това Peugeot се прави на Land Rover!

16
сеп.
2016

Обновеното 2008 може и да не разполага с двойно задвижване, но има добри заложби за успех в класа на малките SUV-ове

Card image cap
Фейслифт за бестселъра: колко нов е този Golf?

13
мар.
2017

Нови двигатели и нова навигационна система с управление чрез жестове: изпробвахме Golf след ъпдейта му

Card image cap

В последния брой:

Архив >