Audi RS 5 Coupé срещу BMW M4 Coupé Competition: единият фучи, другият пуши

Audi RS 5 и BMW M4 Competition са с по 450 к.с., имат само по две врати и струват много. Въпреки изброените прилики различията между тях не биха могли да бъдат по-големи


25
ное.
2017

НИКОЕ ДРУГО BMW не въплъщава есенцията на марката така, както го прави топмоделът от Серия 3/Серия 4: компактна каросерия, задно задвижване и превъзходна управляемост. При M4 BMW вдига радостта от шофирането на максимална степен – при това не само чрез увеличаване на мощността на двигателя. Подобна е ситуацията и при мощните Coupé-та на Audi, чиито спортни гени произлизат от първото quattro.

При дуела между BMW M4 и Audi RS 5 става дума за отговор на въпроса коя от марките дава най-силен израз на своите добродетели. Също и кой автомобил ще ви направи зависими.
За да установим всичко това, тествахме двата болида на пистата Contidrom до Хановер. Обществените пътища са прекалено банални за тези два мощни атлета.

Audi RS5 Coupe Изцяло дигитален: конфигуриращ се дисплей, удобни седалки, перфектна изработка. Идеален за бързо каране на дълги разстояния

Audi е новият в това дуо и е оборудван с типичното за марката двойно задвижване. Тестовият автомобил освен това бе с динамичен пакет, който включва спортен диференциал, динамично управление и адаптивно спортно окачване. Тоест максимална степен на наточеност при RS 5. M4 не му отстъпва по нищо – тук моделът от Мюнхен е във версия Competition: ESP не е толкова примерна, а амортисьорите, пружините и джантите се различават от тези на M4. Всичко е една идея по-наточено, с 19 к.с. по-мощно и с 30 км/ч по-голяма максимална скорост от обикновеното M4. Намираме се на отсечката за тестване на управляемост върху суха настилка на пистата Contidrom. И натискаме стартовия бутон на RS 5. Прозвучава леко шептене. Избираме динамичния режим, който отваря клапите на ауспуховата уредба. Е, сега наистина се чува боботене.

BMW M4 Coupé Competition Напълно гениален: класически уреди, перфектни седалки тип корито, безупречна позиция на седене. Човек направо се сраства със състезателната машина

Продължете на следващата страница, за да видите класирането

Още по темата

Card image cap
Kia Carens 1.7 CDTi след 100 000 километра

1
февр.
2016

Наистина ли Kia произвежда толкова добри автомобили, че може лекомислено да им дава 7 г. гаранция при пробег до 150 000 километра?

Card image cap
Mercedes AMG E 63 S 4Matic+: Дрифтът е задължителен

18
ян.
2017

AMG оборудва E-клас с 612 к.с. – както и с режим за дрифт. Атака!

Card image cap
Всичко за луксозното Turbo

14
юли
2017

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series надцаква всички турбо-версии на 911: 607 к.с. и 750 Нм, както и със 110 000 лв. по-скъпа цена от тази на Turbo S

Card image cap
Smart Cabrio: Пуснете слънцето!

6
апр.
2016

Малкият отвор за слънцето при двуместния модел е скъпо удоволствие

Card image cap

В последния брой:

Архив >