Audi RS 6 Avant: 600 к.с. и 1680 литра


29
ное.
2019

ОСЕМ САНТИМЕТРА СА ЦЕЛИЯТ СВЯТ! В бранш, в който дизайнерите и инженерите ценят всеки милиметър, хората от Audi Sport са дали четири сантиметра по-голяма широчина на новото RS 6. От всяка страна. Напълно оправдано, както личи от снимките на новото комби. Заедно с големите вентилационни отвори, заимстваните от Coupé-то A7 фарове и до 22-цоловите джанти (!) новото RS 6 прави впечатление на много сърдито, широко и ниско. Такъв външен вид няма дори конкурентът E 63 T-Modell на Mercedes-AMG. В техническо отношение RS 6 изпълнява обещанията на външния вид. 600, 800, 305, 1680 са важните стойности за Audi: мощност, максимален въртящ момент, максимална скорост и максимална вместимост на багажника.

Саунд машина: звукът на V8 двигателя излиза през опционална ауспухова уредба с овални бленди

Това също е част от качествата на модела от Инголщат: динамични характеристики на спортист (от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и от 0 до 200 за 12 секунди) и способности на майстор товарач. Това е все едно Хайди Клум да е не само модел, но и чистачка и готвачка вкъщи. Истинска мечта, нали? Вътрешното пространство също е доминирано от спортните добродетели: спортни седалки, покрити с мека кожа; фини материали като карбон, алуминий или дърво – всичко това поддържа комбито в луксозния клас. Новост е това, че в Audi залагат на много електроника. Имаме предвид не само 30-те асистиращи системи за водача, които почти позволяват автономно придвижване, а също и хибридизирането на внушителния 4-литров V8 мотор, познат ни от Porsche, Lambo и Bentley. Така разходът се увеличава с по 0,8 литра на всеки 100 километра.

Мощна централа: 600 к.с., 800 Нм
Фина работа: кожа и карбон в дигиталния интериор

ИЗВОД

Нека бъдем честни: RS 6 е автомобил, който не е нужен никому. Но (почти) всеки иска да го притежава. На топниво по отношение на техниката, с внушителна външност и въпреки това сравнително сдържан и практичен.

Формат „семейна пица“: карбонени спирачни апарати с 440-милиметрови дискове срещу доплащане

Още по темата

Card image cap
Peugeot RCZ R срещу Renault Megane RS: гръмотевичните „французи“

9
юни
2017

Две вълнуващи купета от Франция

Card image cap
Isuzu D-Max срещу Nissan Navara: яките момчета

1
окт.
2017

Двойно задвижване, носеща рама и 1 тон полезен товар: на пръв поглед Isuzu D-Max и Nissan Navara си приличат много – но в действителност товарачите от Япония са коренно различни

Card image cap
Първи впечатления от новия VW Crafter

16
ное.
2016

Със следващото поколение на Crafter VW иска да се наложи при бизнес клиентите – куриери, майстори и др. AUTO BILD изпробва „транспортьора“

Card image cap

В последния брой:

Архив >