2019
ОСЕМ САНТИМЕТРА СА ЦЕЛИЯТ СВЯТ! В бранш, в който дизайнерите и инженерите ценят всеки милиметър, хората от Audi Sport са дали четири сантиметра по-голяма широчина на новото RS 6. От всяка страна. Напълно оправдано, както личи от снимките на новото комби. Заедно с големите вентилационни отвори, заимстваните от Coupé-то A7 фарове и до 22-цоловите джанти (!) новото RS 6 прави впечатление на много сърдито, широко и ниско. Такъв външен вид няма дори конкурентът E 63 T-Modell на Mercedes-AMG. В техническо отношение RS 6 изпълнява обещанията на външния вид. 600, 800, 305, 1680 са важните стойности за Audi: мощност, максимален въртящ момент, максимална скорост и максимална вместимост на багажника.
Това също е част от качествата на модела от Инголщат: динамични характеристики на спортист (от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и от 0 до 200 за 12 секунди) и способности на майстор товарач. Това е все едно Хайди Клум да е не само модел, но и чистачка и готвачка вкъщи. Истинска мечта, нали? Вътрешното пространство също е доминирано от спортните добродетели: спортни седалки, покрити с мека кожа; фини материали като карбон, алуминий или дърво – всичко това поддържа комбито в луксозния клас. Новост е това, че в Audi залагат на много електроника. Имаме предвид не само 30-те асистиращи системи за водача, които почти позволяват автономно придвижване, а също и хибридизирането на внушителния 4-литров V8 мотор, познат ни от Porsche, Lambo и Bentley. Така разходът се увеличава с по 0,8 литра на всеки 100 километра.
ИЗВОД
Нека бъдем честни: RS 6 е автомобил, който не е нужен никому. Но (почти) всеки иска да го притежава. На топниво по отношение на техниката, с внушителна външност и въпреки това сравнително сдържан и практичен.