Audi Q7 от 25 000 лева: цените на „дебелака“ падат

Внимание, SUV на промоция! След 12 години Audi Q7 струва колкото Polo. Но дали е добра идея?


22
юни
2017

„ДЕБЕЛАКЪТ“ НА AUDI ВЕЧЕ НАВЪРШИ 12 ГОДИНИ. И естествено цените падат. Като нов моделът струва минимум 100 000 лева, а ранните екземпляри – 4 пъти по-малко. Но тези изгодни болиди не са паркирани при дилърите на Audi. Най-често се продават от автоджамбази в покрайнините на града, които няма да ви дадат гаранция за употребяван автомобил. Ще успее ли AUTO BILD да открие евтин и добър Q7? Нека опитаме. По онлайн борсите употребяваните Q7 струват от 25 000 лева. Обаче: първо трябва да откриете такъв екземпляр. Първите трима търговеци ни „отрязват“: „Не, сам ще го карам, няма да ви дам да го тествате“. Търговец номер 4: „Пробегът не е манипулиран, но сервизната книжка липсва“. Търговец номер 5: „Рубриката за употребявани автомобили на АUТО BILD? Не, не става“. Търговец номер 6: „Не, не продаваме на частни лица, само на търговци“. Търговец номер 7: „Неее … „.

Нищо не липсва, всичко е фино: разточително богато оборудване с навигационна система, добри материали, достатъчно място

Явно така няма да стане. След цял ден на телефона откриваме модел от 2007 година при Auto Popal в югоизточната част на Хамбург. 3.6 FSI за 43 000 лева. Най-евтиният екземпляр, който успяхме да открием за нашия тест. Сребрист, без вдлъбнатини по каросерията и с пробег само 63 500 километра. Последен запис в сервизната книжка от 2011 година при пробег 44 000 километра. Първото ни впечатление: изглежда добре. Очевидно мама го е използвала само за возене на децата на уроците по балет и цигулка. Светлият интериор изглежда поддържан, без петна и драскотини. Единствено левият борд на шофьорската седалка е леко износен. Всички бутони функционират.

Двигателят работи добре. 6 – степенната автоматична трансмисия Tiptronic првевключва нежно и меко. Тоест всичко е окей? Не, ние пред почитаме дизеловия модел. Също като 2/3 от клиентите. Повечето от тях избират 3 -литровия TDI. Нашият тестов автомобил е бензинов с мощност 280 к.с. Голям и лаком. Трудно е да се постигне разход под 14 литра. И затова е напълно разбираемо защо пазарният дял на този мотор е само 3 процента. Иначе? В края на деня търговецът ни сервира чай и ни пита с усмивка: „Е, добър автомобил ли е?“. По принцип да. Само да беше дизелов. Освен това гумите са зимни. Има ли възможност да се свали цената? „Да, мога да намаля с 2000 лева. “ Тънка цена за този „дебелак“.

Още по темата

Card image cap
Second Hand: Оpel Zafira B – любимецът на татко

23
юни
2017

Седемместният модел на Opel е идеален за семейното всекидневие.

Card image cap
Всичко най-важно за пистовия ремък

22
мар.
2018

Когато чуете ремък да свири, трябва да планирате посещение в сервиза

Card image cap

В последния брой:

Архив >