Audi Q3 срещу BMW X1 и Volvo XC40: кой ще надделее?


9
май
2019
Audi-View С бутон oт волана водачът управлява индикациите в кокпита. При Virtual Cockpit plus (доплащане) той може да вижда 3D карта на 12,3-инчовия монитор.
Дигитален кокпит за ХС40 – сериен от базовата версия. Уредите се запазват, зад волана не се вижда цялата карта на навигацията.
iDrive контролер за Х1 Страхотна ергономичност с бутони за бързо избиране на телефон, музика, навигация. Системата е зряла и опитна.

Автоматичната трансмисия към електрониката: добре, ама мъкнем със 100 килограма повече от останалите! Volvo има собствено тегло от 1760 кг, 150-те конски сили доста се затрудняват. Автоматичната предавателна кутия показва нерешителност, увеличава оборотите, двигателят вдига шум. Все пак: с регулиращите се амортисьори Volvo вози прилично, успявайки да погълне повечето неравности на пътната настилка. Дали и BMW със своите адаптивни амортисьори ще успее да го направи – дори повече: за разлика от конкурентите му, управлението на модела е стегнато, изисква по-малко сервоподпомагане и придава по-голям спортен дух. По отношение на пъргавината X1 няма конкуренция (тук). Единствената ни забележка е към нископрофилните зимни гуми: много стегнато возене и трополене.

Лост на автоматичната трансмисия във Volvo: Тотално изнервящ: от задна на Drive трябва да натиснете два пъти, иначе ще ръмжите на празен ход.
Първенец при предлаганото място: X1. Двуметровият Щефан седи удобно като в по-голямото X3. Задната седалка се сгъва в съотношение 40/20/40, кучетата се радват на ниския товарен ръб. Товарен обем: BMW X1 505 до 1550 литра

Затова пък X1 печели с 6,8 литра дизел раздела за разход на гориво, Audi и Volvo харчеха по 7,2 литра. Ние обаче искаме да научим дали Audi отново има предимство чрез техниката. Отговорът: и да, и не! Управлява се балансирано и спокойно като всеки автомобил, използващ платформата MQB. Но не блести толкова – а това изобщо не подхожда на външността му – със сериозни спортни заложби. Вероятно се дължи на факта, че ESP се намесва прекалено строго – дори по време на преминаването през 18-метровия слалом на тестовата ни отсечка от конус на конус Audi ставаше по-бавен. А защо въпреки това Audi успява да спечели теста? Заради предимство при техниката в друга област. В раздела за свързаност моделът от Инголщат изпреварва X1 с пет точки най-вече и заради това, че BMW владее само Apple CarPlay. И така накрая преднината е само една точка, но все пак е победа. Възможно е в скоро време палачинката да се обърне. През лятото на 2019 г. предстои фейслифт на четиригодишното X1.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Докоснахме се до обновения S-клас

18
мар.
2017

След четири години Mercedes прави ъпдейт на актуалното поколение S-клас. AUTO BILD ще ви разкрие най-важното за новите асистиращи системи, както и впечатленията си от първото пътуване с освежения Benz

Card image cap
Първи впечатления от мечката на Skoda

14
ное.
2016

С Kodiaq след дълго „умуване“ Skoda най-после атакува в класа на SUV-овете. AUTO BILD използва големия „чех“ с мечешко име

Card image cap

В последния брой:

Архив >