Audi Q3 срещу BMW X1 и Volvo XC40: кой е най-добрият малък бензинов SUV?


24
февр.
2019

ГЛАВАТА МИ НАПРАВО ПЛАМНА! Хората от Audi биха могли да кажат това тази година по няколко повода. Първо през юни главният „властелин на пръстените“ Руперт Щадлер бе арестуван. А също и преди това през март, когато Audi Q3 загуби сравнителен тест на AUTO BILD. Срещу BMW X1 и – внимание! – Volvo XC40. Малък провал, макар че първото поколение на SUV-а на Audi (дебют през 2011 г.) бе малко преди пенсиониране. А сега на пазара се появи изцяло актуализираното, произвеждано отново от Seat в завода в Марторел Audi Q3.

Действително изглежда доста готино! И още от първия поглед личи посланието, което отправя: агресивна предница, самоуверено изпъкнали задни калници, впечатляваща фигура – все пак новото Q3 е с десет сантиметра по-дълго и с два сантиметра по-широко отпреди. Добре, Audi, разбрахме. И ще приемем сериозно предизвикателството. Затова веднага решихме да направим сравнителен тест с горещия нов модел. Разбира се, не срещу който и да е, а точно срещу моделите, от които автомобилът от Инголщат загуби през март. Този път не с дизелов мотор, а с бензинов с мощност 150 к.с. Така изправяме Audi Q3 35 TFSI срещу BMW X1 sDrive18i и Volvo XC40 T3. Двата „германеца“ са с автоматична трансмисия с два съединителя, а „шведът“ с механична скоростна кутия. Няма да е честно? Не, просто в момента тази моторизация не се предлага с автоматични скорости. Ринг свободен!

Красива гледка при Q3: мониторите показват блестящо контрастна картина. Системата Virtual Cockpit plus струва 800 лв. допълнително


Вече зрялото X1 е постоянна величина По отношение на функционалността работното място в X1 продължава да е сред най-добрите, а iDrive е почти перфектна. Другите обаче изглеждат по-модерно. При вместимостта на багажника BMW се показва на висота: 505 до 1550 литра, най-нисък товарен ръб – 69 сантиметра.
Кокпитът на XC40 оставя както уютно, така и модерно впечатление. Управлението посредством големия тъчскрийн не е съвсем перфектно.

ТОВА ПРЕДЛАГАТ: Q3 НИ ДЕМОНСТРИРА ЗНАЧИТЕЛНА ЗРЯЛОСТ
Можело, значи. Докато преди осем месеца Q3 бе най-малкият в теста, сега той е сред най-големите – разликата е в увеличеното с 8 сантиметра междуосие.

Отпред моделът превъзхожда BMW и Volvo, предлага най-добрите седалки с приятно ниска позиция на седене и най-благородната атмосфера – въпреки че качеството изглежда леко влошено спрямо предшественика. Отзад най-после ще седите удобно.

Дребни екстри при Q3, които ни харесват: при повдигане подът на багажника бива задържан отляво и отдясно. Практично

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Nissan Leaf: автомобилът с един педал

19
мар.
2018

Ако карате второто поколение на най-продавания електромобил в света, ще се насладите на напълно ново изживяване при шофиране

Card image cap
Първи тест на GLE: само името ли е ново?

21
дек.
2015

ML става GLE – дали обаче се променя нещо друго? Искахме да проверим дали освен името има и други нови неща в SUV-а на Mercedes

Card image cap
Тествахме обновения Mercedes S-клас с редови „шестак“

24
юли
2017

С AMG и Maybach версиите фейслифтът на Mercedes S-клас ще се предлага в общо 24 варианта. AUTO BILD ви редлага цялата информация плюс първите впечатления при шофиране!

Card image cap

В последния брой:

Архив >