Audi e-tron: готово за серийно производство!


7
мар.
2018

Досега Audi не се занимаваха особено много с темата за електрическата мобилност. Амбициозни проекти като R8 e-tron не бяха развити, а в момента на пазара със съкращението e-tron се предлагат само A3 и Q7 като Plug-in-хибрид. От Инголщадт обаче искат още преди 2025 да пуснат на пазара над 20 електромобила и Plug-in-хибриди. Началото ще бъде поставено още през тази година с Audi e-tron. В рамките на автомобилния салон в Женева ще видим готовият за серийно производство вариант на модела.

Въпреки маскировката SUV-силуетът на Audi e-tron си личи – автомобилът изглежда като смесица между A6 Avant и Q7. Audi говорят за „спортен премиум-SUV“ с място за петима и много багаж. Относно серийната техника не знаем много, но все пак факта, че включен към станция за бързо зареждане със 150 киловата моделът ще може да бъде зареден за следващия етап за 30 минути. Пробегът: 500 километра. В момента по пътищата се тестват около 250 прототипа на e-tron.

Още през 2015 г. Audi показаха на автосалона във Франкфурт IAA e-tron quattro concept. Неговите характеристики: три електромотора, двойно задвижване, 435 к.с. системна мощност, за кратко благодарение на функция за буустване дори 503 к.с. За 4,6 секунди се достига темпо 100, а максималната скорост е 210 км/ч. Производството на серийния e-tron за Европа ще стартира в края на  2018, а колата ще бъде показана в края на април в Китай.

Още по темата

Card image cap
Vision X: Skoda залага на 4х4 без кардан?

6
мар.
2018

С Vision X Skoda ни разкрива малко от третия си SUV – Polar. АUTO BILD успя да се докосне до кросоувъра!

Card image cap
Ето го новия Е-клас

11
ян.
2016

На изложението в Детройт Mercedes представя новия Е-клас. Тук ще откриете най-важната информация за неговите двигатели, техника и оборудване

Card image cap
Вътрешните добродетели на новото Q5

29
сеп.
2016

Audi пуска второто поколение на Q5. Промените по дизайна се леки, повече са подобренията под ламарините. Ние се докоснахме до новия SUV!

Card image cap

В последния брой:

Архив >