Audi A3 на старо: струва ли си премиум инвестицията?

Компактният модел A3 е най-търсеният базов модел в света на четирите пръстена. Дали автомобилът отговаря на високите очаквания и след години?


18
сеп.
2017

Премиум – междувременно това се превърна в често използван термин, отнасящ се дори и за евтини стоки. През 1996 г., когато от Audi го въведоха с Аз в компактния клас, нещата бяха съвсем различни. Минималните фуги и висококачествените материали в интериора поставиха нови мащаби. Но дали това е достатъчно, за да бъдеш атрактивен и след няколко години? Ние проверихме и тествахме Аз Sportback.

Вътрешното пространство: след повече от 100 000 км в отлично състояние. Няма тракане, няма износване, всичко функционира добре

След 116 000 километра нашето А3 изглежда доста свежо. Всъщност 1,9-литровият дизелов двигател „помпа-дюза“ изнервя със силния си шум при работа. Ако това не ви смущава, 1,9 TDIe ще ви възнагради с ниски стойности на разхода. Във всекидневието ще се радвате на консумацията на 6 литра дизелово гориво. За съжаление обаче дизеловата техника не работи съвсем безпроблемно. Много често се повреждат отделни елементи на „помпа -дюзата“. Тогава става скъпо: смян ата струва по 500 евро на елемент плюс монтажа. От 2009 г. при TDI моделите се използва отличаващата се със спокойна работа и по-надеждна техника Common-Rail.

Безупречно: седалките са като нови, през зимата ще ви грее отоплението им

Мощното и икономично Аз 2,0 TDI (140 к.с.) следва да попада в полезрението ви след година на производство 2004 – преди това има проблеми с напукани цилиндрови глави. Напълно безпроблемен е предлаганият до 2010 г. 1,6-литров базов бензинов мотор (102 к.с.), който, между другото, не подхожда съвсем на А3 заради летаргията си. TÜV не публикува много информация за А3. Единствено скъсаните маншони на полуоските и неравномерното спирачно действие отзад са споменати в докладите. Благодарение на пълното поцинковане ръждата не се споменава. Това Audi А3 си остава солидна база – дори и след време.

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА AUDI A3 В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Икономичен: 1,9 TDIe с „помпа-дюза“ (в продажба до май 2009 г.) харчи между пет и шест литра дизел.

Още по темата

Card image cap
Първа помощ при „паднал“ акумулатор

8
дек.
2017

Неприятен факт е изтощеният акумулатор. Тук ще ви покажем как да го съживите - по подходящ начин и трайно...

Card image cap
Най-важните аксесоари за вашата ваканция с кемпер или каравана

6
авг.
2017

Семейство Иванчеви са "професионални" къмпингари от 25 години. Тук разкриват тайните на перфектната отпуска на колела

Card image cap
Красиви „крака“ за автомобила

21
сеп.
2017

Как да поддържаме джантите, за да запазят своя блясък дълго време?

Card image cap

В последния брой:

Архив >