Audi A3 на старо: струва ли си премиум инвестицията?

Компактният модел A3 е най-търсеният базов модел в света на четирите пръстена. Дали автомобилът отговаря на високите очаквания и след години?


18
сеп.
2017

Премиум – междувременно това се превърна в често използван термин, отнасящ се дори и за евтини стоки. През 1996 г., когато от Audi го въведоха с Аз в компактния клас, нещата бяха съвсем различни. Минималните фуги и висококачествените материали в интериора поставиха нови мащаби. Но дали това е достатъчно, за да бъдеш атрактивен и след няколко години? Ние проверихме и тествахме Аз Sportback.

Вътрешното пространство: след повече от 100 000 км в отлично състояние. Няма тракане, няма износване, всичко функционира добре

След 116 000 километра нашето А3 изглежда доста свежо. Всъщност 1,9-литровият дизелов двигател „помпа-дюза“ изнервя със силния си шум при работа. Ако това не ви смущава, 1,9 TDIe ще ви възнагради с ниски стойности на разхода. Във всекидневието ще се радвате на консумацията на 6 литра дизелово гориво. За съжаление обаче дизеловата техника не работи съвсем безпроблемно. Много често се повреждат отделни елементи на „помпа -дюзата“. Тогава става скъпо: смян ата струва по 500 евро на елемент плюс монтажа. От 2009 г. при TDI моделите се използва отличаващата се със спокойна работа и по-надеждна техника Common-Rail.

Безупречно: седалките са като нови, през зимата ще ви грее отоплението им

Мощното и икономично Аз 2,0 TDI (140 к.с.) следва да попада в полезрението ви след година на производство 2004 – преди това има проблеми с напукани цилиндрови глави. Напълно безпроблемен е предлаганият до 2010 г. 1,6-литров базов бензинов мотор (102 к.с.), който, между другото, не подхожда съвсем на А3 заради летаргията си. TÜV не публикува много информация за А3. Единствено скъсаните маншони на полуоските и неравномерното спирачно действие отзад са споменати в докладите. Благодарение на пълното поцинковане ръждата не се споменава. Това Audi А3 си остава солидна база – дори и след време.

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА AUDI A3 В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Икономичен: 1,9 TDIe с „помпа-дюза“ (в продажба до май 2009 г.) харчи между пет и шест литра дизел.

Още по темата

Card image cap
Chrysler Sebring Cabrio срещу VW Eos: текстилен срещу метален покрив

9
юни
2017

Tекстилен или метален покрив - при употребяван кабриолет това не е от първостепенно значение. Важно е състоянието

Card image cap
BMW Z4 3.0i: достъпната мечта

21
юни
2017

Роудстър с 6-цилиндров двигател и 231 к.с. на цената на Polo: вече може да си го позволите!

Card image cap
Как да транспортираме коледната елха

20
дек.
2016

Когато е закрепена лошо, коледната елха на покрива на автомобила се превръща в опасен снаряд. ADAC ни демонстрира как да транспортираме елхите безопасно

Card image cap
Рисковете при неправилно налягане на гумите

1
ное.
2017

Неточното налягане в гумите не само ще ви коства по-висок разход на гориво, но може да стане дори причина за катастрофа. Таблиците за налягането и постоянните проверки ще ви предпазят от проблеми

Card image cap
Land Cruiser на старо: внимавайте с дизела!

18
окт.
2017

Въпреки че наближават десетата си година, Land Cruiser 120 все още са относително скъпи. Заслужава ли си да инвестираме в тях?

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: