Audi aтакува японския пазар с Q8 e-tron с лилави гуми

2407
2023

Audi е спонсор на ФК „Байерн Мюнхен“ – и използва именно връзката си с отбора, за да привлече интереса към Q8 e-tron, което ще бъде пуснато на пазара в Япония. На по-късен етап електрическият SUV ще бъде лансиран и в други азиатски държави. Със специално фолиране, което следва цветовете на екипите на футболистите от германския отбор, Audi иска да привлече интереса на потенциалните купувачи. Определено най-атрактивният акцент във визията на Q8 e-tron е лилавият цвят върху гумите – който е застъпен и върху защрихованата „раменна линия“ на автомобила, както и над задните светлини. „Аспирините“ имат много фенове в Япония – където ще гастролират за първи път от 2008 г.

От 2018 Audi e-tron е на пазара с дължина от 4,91 метра като първия електрически SUV на марката. Наскоро електромобилът беше не само освежен, но и размерът му беше приведен в съответствие на номенклатурата на хората от Инголщат. И така e-tron стана Audi Q8 e-tron. Подобно на събратята си с конвенционално задвижване, и този модел може да бъде поръчан във версия Sportback – т.е. като секси SUV-купе. С цена от 148 500 лв. Q8 50 e-tron е входът към света на големите електрически SUV-ове на баварците. Най-късно от 2024 г. между Q4 e-tron и Q8 e-tron ще се присъедини и Q6 e-tron. Така от Audi прехвърлят обозначенията на моделите си с двигател с вътрешно горене и към електромобилите. Разбираемо е, тъй като от 2026 Audi ще пуска на пазара само електромобили – като Q8 50 e-tron например.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин