Audi става Audidas във Формула 1 след спонсорство от Adidas?

1408
2024

Adidas и Puma се борят да станат спонсори на новия отбор на Audi във Формула 1. Кой ли ще надделее?

Ще стане ли Audi AUDIDAS или Puma ще спечели надпреварата за партньорство със следващия немски премиум производител във Формула 1? В момента Adidas и Puma водят оспорвана битка кой да стане спонсор на бъдещия отбор на Audi във Формула 1. От 2026 г. производителят с централа в Инголщат ще се включи в най-престижната пистова автомобилна надпревара на планетата. Съвсем скоро в проекта отново бяха направени сериозни кадрови промени. СЕО-то Андреас Зайдл и ръководителят на проекта за F1 Оливер Хофман бяха заменени с бившия шеф на отбора на Ferrari Матиа Биното и Джонатан Уитли, който идва от Red Bull.

Adidas и Puma ще подкрепят Audi? BP и Castrol вече имат договори

Вече сключена сделка показва, че има голям интерес към проекта на четирите ринга, въпреки че първоначално се говореше обратното. Преди няколко седмици Audi потвърди, че стартира стратегическо и техническо партньорство с петролния и газов гигант BP, който ще доставя гориво за отбора. Освен това поделението на BP Castrol трябва да произвежда маслото за за V6 турбодвигателя на Audi, както и необходимите за електрическия мотор и батерията флуиди.

Сега на дневен ред стои въпросът за доставка на облеклото за екипа. До AUTO BILD достигна информация, че хората от Adidas всъщност вече били спечелили битката за Audi. Производителят на спортни стоки с трите ленти е предложил на „четирите пръстена“ 30 милиона евро, за да се рекламира по целия свят.

Adidas и Puma се борят да станат спонсори на новия отбор на Audi във Формула 1.

Audi вместо националния футболен отбор на Германия

След като Adidas не успя да се „дореди“ да доставя екипите на германския национален отбор по футбол и тази функция пое Nike, сега компанията иска да поизчисти имиджа си с Audi. Преди това Adidas вече беше договорил сделка с отбора на Mercedes във Формула 1.

Но с новия шеф Матиа Биното нещата могат да се обърнат. Защото Puma има много близки отношения с италианеца, който като шеф на отбора на Ferrari беше изградил успешно сътрудничество с производителя на спортно облекло с централа в Херцогенаурах в продължение на много години. Явно Puma ще се опита тази използва своите връзки с Биното, за да изпревари Adidas малко преди финала. Фаворит засега обаче си остават трите райета.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин