2016
През 2015 година Audi AG отбелязва рекордни резултати: продажбите в световен мащаб са нараснали с 3,6 процента спрямо 2014 година и достигат 1 803 250 автомобила. Още по- впечатляващото е, че този резултат е постигнат преди главните „оръжия“ на актуалната моделна офанзива като новите издания на A4, Q7 и R8 да са започнали продажбите си във всички ключови за марката региони. В Европа и Китай Audi затвърди своята позиция като най-успешна премиум марка, а в Щатите продажбите растат с двойно по-голямо темпо спрямо общия пазар. Само през декември 158 450 клиенти са отдали предпочитанията си на Audi, което бележи увеличение от 5,6 процента спрямо същия период миналата година. Така предприятието продължава да бележи ръст вече 72 месеца без прекъсване. В момента A4 е най-продаваният продукт на Audi. Цялото SUV-семейство на Audi през 2015 отново бележи солиден ръст – продажбите на различните Q-модели са скочили с 6,0 процента до 537 950 автомобила в световен мащаб.
През 2015 г. класацията за най-позитивно развиващи се европейски пазари на марката се води от Испания (+16,5% до 44 587 автомобила) и Италия (+10,3% до 54 054 автомобила). С 60 216 продажби Франция бележи ръст от 5,2 процента. В Германия (+5,7% до 270 063 автомобила) и Великобритания (+5,0% до 166 817 автомобила) Audi се представя по- добре от всякога. Трудни продължават да бъдат условията в Русия: тук продажбите отчитат спад от 24,6 процента и достигат до 25 650 автомобила през 2015 година. В САЩ компанията за пръв път в историята си прекрачва границата от 200 000 продадени автомобила.