2017
Моторен спорт за нормалните пътища: двуместният Mercedes AMG Project One притежава благодарение на хибридната си технология от Формула 1 мощност от над 1000 к.с. и вдига максимална скорост от 350 км/ч. Концептуалният автомобил дава детайлни насоки за серийната версия на колата, която по план трябва да се появи през 2019 г.
Огромни въздухозаборници и тесни LED фарове доминират в предницата на AMG Project One.
Над задницата има перка на акула. Състоящият се от две части дифузьор е прекъснат от разположена в средата ауспухова тръба.
Дизайнът ѝ е заимстван от автомобилите от Формула 1. Както е типично за състезателния спорт, вратите на Mercedes AMG Project One се отварят едновременно напред и нагоре. Монококът на модела е карбонов. Тук по-малкото е повече и всичко е подчинено на функционалността. Педалите и воланът могат да се настройват, така че пилотът да заеме оптимална позиция за шофиране.
Две черни седалки тип корито с настройващи се облегалки са интегрирани в монокока. Тяхната тапицерия е от нехлъзгащо се микрофазерно влакно и кожа.
Двата свободни 10-инчови дисплея са с рамки от истински метал – единият е леко повдигнат над водача, а другият е обърнат към него на централната конзола.
Скосеният отгоре и отдолу волан с интегрирана въздушна възглавница също е като от Формула 1. Посредством двата тъчпада, познати ни от E- и S-клас ще можете да настройвате режимите на движение, настройките на окачването и LED-индикациите в горната зона на волана.
Тапицерията на вратите е от карбон, стъклоповдигачите са електрически, има и климатик.
1,6-литровият V6-бензинов агрегат на хибридното задвижване на Mercedes AMG Project One е директно от Формула 1. Там агрегатът се нарича PU106B Hybrid и се състои от турбо двигател с вътрешно горене и четири електромашини. Една от тях е интегрирана в турбокомпресора, друга е разположена директно до двигателя с вътрешно горене и е свързана с коляновия вал, а останалите два електромотора задвижват предните колела. Системната мощност надвишава 1000 к.с.