AMG се отказва от задно задвижване


2
май
2019

В интервю шефът на AMG Тобиас Мьорс потвърждава, че бъдещите на модели на AMG ще бъдат само с двойно задвижване

Феновете на AMG трябва да останат силни: всички бъдещи модели на AMG вече ще бъдат серийно оборудвани с двойно задвижване. Класическото задно задвижване вече няма да се предлага от спортното подразделение на Mercedes. В интервю шефът на AMG Тобиас Мьорс посочи, че решението е взето въз основа на желанията на клиентите. Голяма част от купувачите си поръчват или избират автомобили със задвижване на четирите колела.

AMG GT в бъдеще с 4х4

Още при актуалния E 63 eхората от Афалтербах залагат на две задвижвани оси. В интервюто Мьорс говори за актуалния топмодел AMG GT – Coupe-то и кабриолетът вече ще слизат от конвейера с двойно задвижване. Това се прави заради сигурността във всяка една ситуация на пътя.

Всъщност AMG вече залага при по-голямата част от моделите си на задвижване на четирите колела. Единствено AMG GT, C 63 и S 63/65 са със задно задвижване. Това разбира се в никакъв случай не означава, че моделите на AMG с 4Matic ще са по-малко динамични. В E 63 например системата може да бъде напълно изключена. Тогава 100 процента от мощността биват насочени към задните колела. Така, че все пак ще можете да чертаете по асфалта и да оставяте следи от гумите AMG с 4х4.

V8 в бъдеще като Plug-in-хибрид

Шефът на AMG направя изявление в интервюто и относно бъдещето на V8 агрегата. Мощността на разполагащия към момента с 639 к.с. няма да бъде увеличавана, а ще се случи посредством Plug-in-хибридна версия на V8-битурбо двигателя.

Още по темата

Card image cap
Въодушевлението от турботехниката – още информация за турбините и новите електрически компресори

3
май
2016

Супер-6-цилиндровия двигател ще бъде изграден на базата на мотора с три турбини. Сърцето на новият двигател е създадено по нов начин постоянно двустепенно свръхпълнене,което се състои от два турбокомпресора за ниско налягане и два за високо налягане.

Card image cap

В последния брой:

Архив >