Alfa Romeo Giulia: необикновеният среден клас


28
окт.
2020

На Alfa винаги й се е удавала различната и оригинална поява, докато по отношение на управлението дълго време откривахме сериозни недостатъци. Предно задвижване и напречно разположен двигател – това изобщо не подхождаше на традиционната италианска марка. За щастие нещата се промениха с Giulia, като през 2016 г. отново възкликнахме: задно задвижване! Който иска – може! При това доста добре. Когато на калника има четирилистна детелина (Quadrifoglio), под капака са скрити над 500 к.с. във V6 агрегата на Ferrari. Солидна доза удоволствие ще ви даде и дизеловият мотор с 210 к.с. – в комбинация с приличен разход на гориво. Серийното оборудване на Giulia включва: превъзходно директното управление и ориентирания към водача кокпит с централно разположен контролер – почти като при BMW, освен това всичко функционира безпроблемно. И това, което Серия 3 определено няма как да постигне: да ви накара да се влюбите. Още от сутринта, при отварянето на гаража. Еспресото може да почака, докато стигнем до офиса!

Модел 2.2 Multijet Q4 210 к.с. Разход 5,5 л 0-100 км/ч 6,8 сек Д/Ш/В 4643/1860/1436 мм Товарен обем 480 л Цена 109 000 лв.

Ергономичен кокпит с (доста успешни) заемки от BMW

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >