Alfa Romeo Giulia на старо: любов, странности и премерен риск

2211
2022

Всички алфисти си отдъхнаха, когато през 2016 г. бе представена Giulia. Най-после не модел на Fiat с различна емблема, а отново направен със страст автомобил. С надлъжно разположени двигатели и задно задвижване. Първият такъв модел след спирането на 75. При това и стилна каросерия с голямо „Cuore Sportivo“ в радиаторната решетка. Изпъкващ в масите и доказателство за италианска страст. Макар и едно не евтино доказателство. Поне 93 860 лв. трябва да приготвите за новата Giulia. Mamma mia!

С дължина от 4,64 метра Giulia е във високия среден клас и е конкурент на A4, Серия 3 и C-клас

За щастие има и употребявани модели. А тъй като качеството на италианците бе доста подобрено, рисковете са в граници. При Autohus в Бокел намираме един такъв „италианец“: белият 2.2 Diesel Super от 2017 г. е с пробег 95 000 километра и ни изкушава с цената си от 41 360 лв. За тези пари получавате мощен и икономичен дизел, стегната трансмисия с къси ходове, навигация, частично кожена тапицерия, шикозни алуминиеви джанти и… мигащи контролни лампи. Освен тази за двигателя, свети тази за контрола на налягането в гумите, а по време на снимките светна дори и тази за спирачките. Освен това при всеки старт има тракане, и то силно. Дали всичко това е на лошо? Не, принципно техниката за голяма серия е издръжлива, но изисква малко поддръжка. Така че, ако се интересувате, не търсете евтини екземпляри. По-добре инвестирайте малко повече. С гаранция и безупречна история Giulia няма да бъде краткотрайна афера, а ще се превърне в дълга връзка.

ОБЯВИ ЗА ПРОДАЖБА НА УПОТРЕБЯВАНИ ALFA ROMEO GIULIA

Делът на екземплярите с ръчна трансмисия при Giulia е висок. Скоростната кутия е стегната и с къси ходове

Технически данни: Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel

Мощност 132 кВт (180 к.с.) при 3750 об/мин 0–100 км/ч 7,2 сек Макс. скорост 230 км/ч Д/Ш/В
4643/1860/1436 мм Багажник 480 л Тегло (празен) 1449 кг Задвижване задно задвижване/ 6-степ. трансмисия Разход 4,2 л дизел/100 км (NEFZ) Емисии CO2 109 г/км Цена: 41 360 лева

Класически „дълбоки“ уреди и голям монитор – те са серийни. Системата за управление на кокпита не е от най-модерните

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин