2017
Това ни дразни
Една Alfa не се поврежда. тя понякога проявява капризи – така поне твърдят феновете. А техниците могат да изредят доста такива дребни недостатъци. Те най-грубо могат да се разделят на три категории: каросерия, електрическа инсталация, окачване. А двигателите? Не, те са практически вечни. Единствено ангренажните ремъци искат повишено внимание, а и е добре да не „пришпорвате“ колата, преди двигателят да е загрял. Каросерията понякога нервира със скърцане и тропане, особено ако колата е със спортно окачване. Понякога в интериора прониква вода , най-често през повредени уплътнители на вратите. Но да се върнем на окачването: сложната конструкция на предното и задното окачване с множество носачи, тампони и шарнири често се разбива преждевременно.
Носачите са скъпи, но има възможност да бъдат подменени само тампоните и шарнирите. Електрическата инсталация: понякога тя е монтирана малко небрежно и не е уплътнена добре, а някои важни кабелни връзки за управлението на двигателя не са защитени добре от вода. И като стана дума за дъжд: осите на чистачките понякога ръждясват. Сензорите (на коляновия вал, дебитомер) също са причина за неприятности. Понякога двигателят не иска да запали, защото имобилайзерът не разпознава ключа. Случва се и индикаторът на нивото на горивото в резервоара да показва, че сте на резерва, въпреки че току-що сте заредили догоре.
Извод
Alfa се нуждае от любов, и тогава отвръща със същото. Който все още обръща внимание на елегантния дизайн и хубавите двигатели, може да изгради чудесна връзка с голямата Alfa. Тази Вellа Dona обаче може доста да ядоса някои пресметливци или пък тези, които държат на перфектните фуги по каросерията.