Alfa Romeo разкраси Stelvio и Giulia

0402
2020

ЗНАЧИ ЩЕ Е PSA. Преди това булката, която се колебаеше, беше Renault. Но междувременно вече е решено: PSA – тоест Peugeot, Citroën, DS, както и Opel, се обединяват с FCA – вкл. Fiat, Alfa, Jeep и Chrysler, като резултатът ще е четвъртият по големина автомобилен производител в света. А като подарък за сватбата и за новата моделна година Alfa обнови Giulia и Stelvio.

Облагородени са кокпитите, обновена е мултимедията – с по-добра свързаност. 8,8-инчовият тъчдисплей, който може да се управлява и от контролера на средната конзола, разполага с нови функции като аварийно телефонно обаждане, дистанционен достъп, WiFi, търсене на паркоместа – и оформени по нов начин менюта. Но преди всичко е допълнено оборудването за сигурност. Вече има разпознаване на пътни знаци, асистент за мъртвия ъгъл, за умора и за задръствания, както и адаптивен контрол на скоростта. Основните критики досега бяха насочени точно към това – остарялата мултимедия и пропуските в оборудването за сигурност.

Кокпитът на Stelvio е много приятен. Новост е 8,8-инчовият тъчскрийн на мултимедията
Редакторът Бранке е доволен: чувства се удобно в просторната задна част с ръста си от 1,90 метра

Нямахме и нямаме никакви забележки към задвижването. И двата автомобила – Stelvio и Giulia – участват в теста с 2-литровия турбомотор с 280 к.с. При Stelvio бензиновият двигател дори е най-продаваният агрегат в Германия: защото е буден и мощен, отговаря на всички изисквания и е комбиниран с винаги готовата за скок 8-степенна автоматична трансмисия. Giulia е по-жизнена и пъргава от Stelvio. Но за SUV той също се управлява много приятно и пъргаво.

Кормилното управление е подчертано директно, дори прекалено остро – което понякога внася нервност в автомобила. И ако се надявате на белканто или нещо подобно, ще трябва да ви разочароваме. 4-цилиндровият двигател ръмжи, понякога дори грубо – но определено не звучи като италианска опера. За френска да не говорим.

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4

Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред надлъжно Работен обем 1995 см3 • Мощност 206 кВт (280 к.с.) при 5250 об/мин • Макс. въртящ момент 400 Нм при 2250 об/мин Задвижване двойно задвижване/8-степ. автоматик Д/Ш/В 4687/1903/1648 мм • Тегло (празен) 1660 кг
Багажник 525–1600 л • 0–100 км/ч 5,7 сек • Макс. скорост 230 км/ч
Разход 7,0 л А95Н • Емисии CO2 158 г/км • Цена около 104 000 лева

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Q4

Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред надлъжно Работен обем 1995 см3 • Мощност 206 кВт (280 к.с.) при 5250 об/мин • Макс. въртящ момент 400 Нм при 2250 об/мин Задвижване двойно/8-степ. автоматик Д/Ш/В 4643/1860/1450 мм • Тегло (празен) 1530 кг • Багажник 480 л 0–100 км/ч 5,2 сек • Макс. скорост 240 км/ч Разход 6,9 л А95Н • Емисии CO2 156 г/км • Цена около 104 000 лева

ИЗВОД

Вълнуващ дизайн, интересна техника, а вече и модерна мултимедия и повече асистиращи системи: Giulia и Stelvio са стилни автомобили, които не са паркирани на всеки ъгъл, което ги превръща в забележителни алтернативи.

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427