Корпоративни новини » Alfa Romeo е №1 в премиум сегмента по удовлетвореност сред клиентите

Alfa Romeo е №1 в премиум сегмента по удовлетвореност сред клиентите

1311
2022

Alfa Romeo е най-добрата премиум автомобилна марка за 2022 г. според американската компания за потребителски проучвания, данни и анализи J.D.Power. Италианският производител е на първо място по индекс на удовлетвореност на клиентите от покупката.

Alfa Romeo отбелязва най-голямото изкачване от всички 14 премиум марки в сегмента в сравнение с миналогодишното проучване. Легендарната италианска марка прави скок с 8 позиции от деветото до първото място в премиум сегмента.

„Качеството на нашите продукти и грижата за клиентите са основни приоритети за Alfa Romeo. Искрено се гордеем, че нашите усилия ни поставиха на първо място сред премиум марките по индекса на удовлетвореност на клиентите от покупката“, каза Лари Доминик, ръководител на Alfa Romeo за Северна Америка. „Фокусирани сме върху непрекъснатото подобряване на цялостното изживяване на клиентите от притежаването на автомобил Alfa Romeo“, добави той.

Този резултат е признание за работата, която се върши от Alfa Romeo в САЩ и във всички региони по света по отношение на подобряване на удовлетвореността на клиентите и качеството не само на продукта, но и на потребителското изживяване, които са основни приоритети за марката.

В България клиентите на Alfa Romeo могат да се възползват от 7-звездно обслужване в центровете на официалния вносител „Витоша Ауто“. Високото качество и луксозната изработка на новите автомобили се допълват от редица предимства и услуги, които карат всеки собственик на Alfa Romeo да се чувства специален.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин