Alfa Romeo в партньорство с Condé Nast


14
юли
2020

По повод 110-годишнината на Alfa Romeo престижното издателство Condé Nast създаде за марката проект „Красотата в шофирането“, поставяйки автомобилите на места, олицетворяващи италианската красота.

AD Italia, месечното издание на CondéNast Италия за света на архитектурата, дизайна, изкуството и стила, създаде кампания, в която се представя по вдъхновяващ и необичаен начин гамата на новата моделна година 2020AlfaRomeo Giulia и Stelvio, както и спортната версия Quadrifoglio. Емблематичната италианска спортна марка е представена в контекста на изключителна красота в художествено, архитектурно и дизайнерско отношение. Автомобилите, наподобяващи произведения на изкуството, са поставени във всекидневните на луксозни и престижни домове.

Марката пътува през дизайнерски къщи и скрити дворове, разказвайки тайните на италианскатамагия, която се показва на неочаквани места, затворени за любопитни погледи. Визиите се появяват на ексклузивни места, емблематични за красотата на страната, в основните италиански градове. Проектът се лансира и в социалните мрежи на Alfa Romeo, където снимките на Alfa Romeo се публикуват като дизайнерски обекти и се пренасят в дневните на луксозните домове.

„Този ​​проект показва как все повече и повече сътрудничества с наши партньори се реализират в цялостни комуникационни кампании, базирани на подходящо позициониране, високо качество и иновации, както при нас, така и при AlfaRomeo“, коментира Силвия Кавали, директор на отдела за дигитално съдържание на Condé Nast Италия.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >