2023
Hyundai Motor Company наскоро стартира глобална дигитална кампания, водена от изцяло новата концепция „Open for More“ на SANTA FE. Кампанията „ Open for Imagination “ използва персонализиран AI модел текст към изображение, за да създаде снимки, които включват изцяло новия SANTA FE, на основа на избрани от потребителя ключови думи. Идеалната локация на открито и различните представи на всеки за нея отразяват подхода, който Hyundai Motor прие при проектирането на изцяло новия SANTA FE.
Голямата задна врата и просторният интериор предоставят най-доброто в класа пространство, което вдъхновява за приключения и мечтани дестинации. Достатъчно е да напишете „Hey SANTA FE“ в официалния Instagram акаунт на Hyundai Worldwide, за да стартирате изживяването и да генерирате изображения, създадени по ваш вкус. Веднъж седмично от Hyundai Motor споделят генерираните от феновете изображения в класацията Най-доброто от нашите потребители“.
Само за един месец са споделени над 200 000 снимки в световен мащаб. „С тази кампания Hyundai Motor има за цел да обогати дигиталното изживяване за нашите клиенти чрез използването на генеративна AI технология“, каза Sungwon Jee, старши вицепрезидент и глобален главен маркетинг директор. „Вярваме, че тези инициативи създават възможности, при които марката и клиентите могат активно да взаимодействат помежду си, вместо да комуникират едностранно с корпоративни послания. Продължавайки напред, ние ще се стремим непрекъснато да предлагаме на нашите клиенти по-широка гама от подобен тип взаимодействия през различните канали. “
Микросайтът на кампанията ще е активен до февруари 2024 г. на адрес: santafe-openformore.hyundai.com. Продажбите на изцяло новия Hyundai SANTA FE в Европа и Северна Америка стартират през първата половина на 2024 г.