2019
Серийните данни от 290 к.с. и 380 Нм звучат повече от приемливи, но всеки знае, че 2-литровият турбомотор на Volkswagen може да понесе и повече. Посредством допълнително устройство за управление Abt вдигат мощността на 340 к.с. и максималния въртящ момент на 430 Нм. Спринтът от 0-100 км/ч за взема за две десети от секундата по-бързо – 5,4 вместо 5,6 секунди. Максималната скорост е повишена на 265 км/ч.
Докато новият Golf GTI TCR безспорно е бърз, но му липсва малко повече блясък по отношение на пътното поведение. Тук от Abt също са приготвили решения на проблема. Ъпгрейдът на окачването идва под формата на спортни пружини и окачване с регулиращи се пружини, които са съвместими със серийното окачване и осигуряват значително редуциране на страничното накланяне в завои.
А при положение, че сте недоволни от 18- или 19-цоловите джанти на своя TCR GTI, тунинг-специалистите от Кемптен ще ви помогне с комплект черни 20-цолови джанти.
Или пък сте решили да чакате новия Golf 8 GTI? Той ще се появи през 2020 г. – потвърдено е.
Той ще разполага със 120 к.с. повече от Golf VII GTI
Когато Golf 7 GTI дебютира (вече минаха шест години и половина), неговият 2,0-литров TSI бензинов агрегат е с 220 к.с. С годините иконата на народния спорт се усъвършенства технически. До 310 к.с. има в строго лимитирания и превъзходен GTI Clubsport S, някогашният рекордьор на Нордшлайфе при моделите с предно задвижване. Наскоро обаче Volkswagen пуснаха на пазара нов „подарък за сбогуване“ за всички почитатели Golf VII GTI. Става дума за разполагащия с 290 к.с. GTI TCR, отдаване на почит към състезателния автомобил TCR на марката. Именно с този модел са се заели големите тунинг-специалисти на тема Volkswagen от Abt.