A 35 – новият базов модел на AMG

1909
2018

Mercedes AMG разширява моделната гама на A-клас: новият базов модел се нарича A 35 и е с 306 к.с.

A 35 ще се появи през 2019 с 306 к.с. и ще се конкурира с VW Golf R и Audi S3 . По-мощната версия А 45 ще се предлага на по-късен етап.  Mercedes обясниха, че още от самото начало на планирането на модела, са били предвидени две версии: A 35 и A 45

Новият компактен спортист притежава визия а ла A 45 с аеродинамичния си пакет. Другите характерни белези на A 35 са радиаторната решетка с двойни ламели и предният сплитер. Задната броня е оборудвана с дифузьор и две кръгли ауспухови тръби, а серийните AMG-джанти са 18-цолови.  При този агресивен дизайн на A 35 с нетърпение очакваме, какво ще им хрумне на AMG по отношение на топмодела на А-клас A 45. При двигателя хората от Афалтербах залагат на новоразработен 4-цилиндров агрегат с 306 к.с. и 400 Нм. Естествено A 35 притежава двойно задвижване 4Matic. Mercedes AMG A 35 ще бъде показан на автосалона в Париж, а клеинтите ще получат своята кола от януари 2019 г.

Вътрешното пространство на A 35 съответства изцяло на тозва на новия А-клас – включително и системата MBUX. Нови са доплащащите се седалки AMG-Performance и скосеният AMG-волан от ново поколение с Dinamica елементи в областта на захващане. Срещу доплащане A 35 разполага с познатите ни от фейслифта на С 63   Touch Control бутони и превключватели за режимите на движение. Инженерите са разработили три специални стила на изображение за напълно дигиталния кокпит, като най-характерният е режим  Supersport с оборотомер в средата.

За максимален пърформънс базовото AMG е оборудвано серийно с двойно задвижване 4Matic и AMG Speedshift 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. Посредством познатата ни система Dynamic Select можете да избирате между пет режима на движение. Нова е системата AMG Dynamics, която чрез кратки намеси на ESP подобрява пътното поведение  в завои на A 35. Хората от Афаклтербах предлагат адаптивни амортисьори за AMG Ride Control окачването. Затова пък ауспуховата уредба на AMG е серийна.

На практика Mercedes AMG A 35 може всичко, което владее и стандартната версия на А-клас. Вътре ще видим познатия ни Widescreen-кокпит с два 10,25-инчови монитора, приютени под общ стъклен панел. Иначе А 35 се сбогува с Comand и приветства MBUX! Най-новата инфотейнмънт система с гласови команди и изкуствен интелект естествено е част от оборудването – въпрос на чест.

Интегрираният в MBUX режим AMG Track Pace е нов за A-клас. Посредством тази екстра ще можете да изобразявате и оценявате 80 специфични за автомобила параметри. По отношение на асистиращите системи A 35 също не изостава от нормалния A-клас.

По информация на Mercedes 2-литровият 4-цилиндров мотор на A 35 е нова разработка на базата на M 260 от новите A 220 и A 250. Актуалната максимална мощност е 224 к.с. в A 250 – за базовия модел на AMG конските сили са вдигнати на 306, а максималният въртящ момент е 400 Нм. Седемстепенната автоматична предавателна кутия и двойното задвижване ускоряват комапктния спортист за 4,7 секунди до темпо 100 км/ч.

Спирачните дискове са с размер 350 мм на предната и 330 мм на задната ос. Самата спирачна уредба е четирибутална и е разработена специално за A 35. Освен това предницата на автомобила е подсилена.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин