A 35 – новият базов модел на AMG


1
окт.
2018

Mercedes AMG разширява моделната гама на A-клас: новият базов модел се нарича A 35 и е с 306 к.с.  AUTO BILD разгледа автомобила отвътре

A 35 ще се появи през 2019 с 306 к.с. и ще се конкурира с VW Golf R и Audi S3 . По-мощната версия А 45 ще се предлага на по-късен етап.  Mercedes обясниха, че още от самото начало на планирането на модела, са били предвидени две версии: A 35 и A 45

Новият компактен спортист притежава визия а ла A 45 с аеродинамичния си пакет. Другите характерни белези на A 35 са радиаторната решетка с двойни ламели и предният сплитер. Задната броня е оборудвана с дифузьор и две кръгли ауспухови тръби, а серийните AMG-джанти са 18-цолови.  При този агресивен дизайн на A 35 с нетърпение очакваме, какво ще им хрумне на AMG по отношение на топмодела на А-клас A 45. При двигателя хората от Афалтербах залагат на новоразработен 4-цилиндров агрегат с 306 к.с. и 400 Нм. Естествено A 35 притежава двойно задвижване 4Matic. Mercedes AMG A 35 ще бъде показан на автосалона в Париж, а клеинтите ще получат своята кола от януари 2019 г.

Вътрешното пространство на A 35 съответства изцяло на тозва на новия А-клас – включително и системата MBUX. Нови са доплащащите се седалки AMG-Performance и скосеният AMG-волан от ново поколение с Dinamica елементи в областта на захващане. Срещу доплащане A 35 разполага с познатите ни от фейслифта на С 63   Touch Control бутони и превключватели за режимите на движение. Инженерите са разработили три специални стила на изображение за напълно дигиталния кокпит, като най-характерният е режим  Supersport с оборотомер в средата.

За максимален пърформънс базовото AMG е оборудвано серийно с двойно задвижване 4Matic и AMG Speedshift 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. Посредством познатата ни система Dynamic Select можете да избирате между пет режима на движение. Нова е системата AMG Dynamics, която чрез кратки намеси на ESP подобрява пътното поведение  в завои на A 35. Хората от Афаклтербах предлагат адаптивни амортисьори за AMG Ride Control окачването. Затова пък ауспуховата уредба на AMG е серийна.

На практика Mercedes AMG A 35 може всичко, което владее и стандартната версия на А-клас. Вътре ще видим познатия ни Widescreen-кокпит с два 10,25-инчови монитора, приютени под общ стъклен панел. Иначе А 35 се сбогува с Comand и приветства MBUX! Най-новата инфотейнмънт система с гласови команди и изкуствен интелект естествено е част от оборудването – въпрос на чест.

Интегрираният в MBUX режим AMG Track Pace е нов за A-клас. Посредством тази екстра ще можете да изобразявате и оценявате 80 специфични за автомобила параметри. По отношение на асистиращите системи A 35 също не изостава от нормалния A-клас.

По информация на Mercedes 2-литровият 4-цилиндров мотор на A 35 е нова разработка на базата на M 260 от новите A 220 и A 250. Актуалната максимална мощност е 224 к.с. в A 250 – за базовия модел на AMG конските сили са вдигнати на 306, а максималният въртящ момент е 400 Нм. Седемстепенната автоматична предавателна кутия и двойното задвижване ускоряват комапктния спортист за 4,7 секунди до темпо 100 км/ч.

Спирачните дискове са с размер 350 мм на предната и 330 мм на задната ос. Самата спирачна уредба е четирибутална и е разработена специално за A 35. Освен това предницата на автомобила е подсилена.

 

Още по темата

Card image cap
Японският Rolls-Royce

30
окт.
2017

След цели двадесет години се появи новото поколение на лимузината Century

Card image cap
Land Rover подготвя Range Rover SV Coupe

24
ян.
2018

Дебютът на модела е предвиден за изложението в Женева тази година

Card image cap
Това ли е новият електрически Opel?

7
ян.
2016

Chevrolet направи световна премиера на Bolt EV по време на CES в Лас Вегас. Малкият брат на Volt ще има пробег от 300 километра. Първи тест!

Card image cap

В последния брой:

Архив >