2020
„Porsche-то дъга“ на тунинг компанията bb комбинира за първи път в историята турбодвигател и каросерия тип Targa. Фирмата на Райнер Бухман се прочува през 70-те и 80-те години преди всичко с атрактивните си каросерийни проекти и нетрадиционните интериори. Със създаденото през 1976 Porsche с шарена окраска фирмата прави истински пробив.
Усилена каросерия
За база на Porsche Turbo Targa от bb е използвано 911 Targa SC от модела 930. Основната част от работата е насочена към каросерията, тъй като Targa официално никога не е предлагана в изпълнение Turbo. Според Porsche купето било прекалено „меко“ и не би издържало на мощта на двигателя със свръхпълнене. Това обаче не спира Бухман да „натъпче“ цялата задвижваща техника на 930 Turbo в една Targa – включително и генериращия 260 к.с. 3-литров боксер. За да издържа Targa на увеличената мощност, от bb усилват каросерията на множество места: поставени са стоманени щанги в арматурното табло и в задната част, както и други предотвратяващи усукването елементи във вратите, праговете, рамките на прозорците и пода. Визията също е променена към тази на Turbo: калниците, задният капак и джантите идват от най-бързата „11-ка“.
Вътре е монтирана High-End аудиосистема, чиито компоненти в онези години струват над 50 000 марки. Цената на автотелефона е 18 000 марки. Високоговорителите са произведени от Home Audio системи и за тях са направени специални стойки. Общо Targa Turbo струва над 130 000 марки! За сравнение – в същия период ново Porsche 911 Turbo излиза около 66 000 марки. Името си „Porsche-то дъга“ (Regenbogen Porsche) Targa-та дължи на боята си с шарени ивици. През 1976 bb Turbo Targa е изложена на щанда на Polaroid за изложението Photokina в Кьолн. Поради тази причина автомобилът е боядисан с две ивици в рекламните цветове на Polaroid. Изложението прави Turbo Targa и bb световноизвестни, а цветовете на Polaroid се превръщат и в цветове на bb. Освен т.нар. Polaroid Targa са направени и още два екземпляра – но не с цветовете на дъгата.