911 Targa 4S с 450 к.с.!


18
май
2020

С Targa на пазара се появява третата версия на каросерията на Porsche 911. Мощността на модела е до 450 к.с., а пазарният му старт – през лятото на 2020 г.

Porsche пуска третия вариант на каросерията на новото поколение 992: 911 Targa запълва нишата между Carrera Coupe и Cabrio. Както и при първата Targa от 1965 г. напълно автоматичната система за покрива се състои от голяма и широка скоба, подвижна част на покрива над предните седалки и задно стъкло.

Отварянето и затварянето става за 19 секунди. Иначе Targa притежава типичните характеристики на осмото поколение на 911. Сред тях са силно изразените калници, предният капак с вдлъбнатина, светлинната ивица отзад и широкият заден спойлер. Вътрешното пространство с 10,9-инчовия централен монитор е идентично с това на  Carrera.

Отново с две степени на мощността

911 Targa отново ще се предлага в две степени на мощността: като Targa 4 и като по-мощната версия Targa 4S. И при двата под капака работи 6-цилиндров боксерен двигател с работен обем от 3 литра и битурбо. В по-слабата версия Targa 4 мощността му е 385 к.с., а максималният въртящ момент – 450 Нм. Това е с 15 к.с. повече в сравнение с предшественика. С опционалния пакет „Sport Chrono Paket“ спортният автомобил спринтира за 4,2 секунди до темпо 100, а максималната скорост е 289 км/ч (плюс 2 км/ч). Targa 4S се нуждае от само 3,6 секунди до темпо 100, а максималната ѝ скорост е 304 км/ч. Това се дължи на увеличената мощност на тази топ-Targa: тя е 450 к.с., а максималният ѝ въртящ момент е 530 Нм – с 30 к.с. и 30 Нм повече от предшественика.

Серийна PDK трансмисия

Серийно и двата варианта Targa са оборудвани с 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя (PDK), а задвижването с двойно. Targa 4S може да бъде поръчана и със седемстепенна трансмисия заедно с пакет Sport Chrono. За оптимален пърформънс отпред Targa 4 е с 19-цолови, а отзад – с 20-цолови джанти. Спирачната уредба е с 330-милиметрови спирачни дискове и черни четирибутални спирачни апарати. Targa 4S е качена отпред на 20-цолови, а отзад – на 21-цолови джанти. Тук спирачните дискове са с диаметър 350 милиметра. Срещу доплащане Porsche предлага и керамична спирачна уредба.

Torque Vectoring Plus е серийна при 4S

Електронно регулиращите се амортисьори са серийни на борда – а при  Targa 4S се допълва серийно със системата „Torque Vectoring Plus“ с електронно регулиращ се блокаж на задния диференциал. За по-слабата версия Targa 4 този пакет се предлага опционално. Също както и всички Porsche 911 от поколение 992, Targa-моделите са оборудвани с режим „Wet Mode“, който разпознава мократа настилка и съветва чрез съобщение на комбинирания уред водача, да смени режима на движение.  При асистиращите системи за водача за първи път се предлага Porsche „InnoDrive“ с темпомат. Освен това е усъвършенствана и функцията Smartlift, с помощта на която се увеличава клиренса, когато например трябва да качите по-висок бордюр.

Пазарен старт

Новите модели на Porsche 911 Targa ще са на пазара от август 2020 г.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >