По-мощно, по-ексклузивно, по-екстравагантно: няколко месеца след старта на производството на първото BMW XM (среден разход на гориво: 1,7 – 1,6 л/100 км; среден разход на електроенергия: 34,5 – 33,0 кВтч/100 км; CO2 емисии (комбинирани): 39 – 35 г/км според WLTP; данни според NEDC: – ) BMW M GmbH представя върховия модел на своя пръв High-Performance автомобил с електрифицирано задвижване.
BMW XM Label Red (среден разход на гориво: 1,7 – 1,6 л/100 км; среден разход на електроенергия: 34,5 – 33,0 кВтч/100 км; CO2 емисии (комбинирани): 39 – 35 г/км според WLTP; данни според NEDC: – ) комбинира M HYBRID система с повишена мощност с индивидуални дизайнерски акценти, които категорично подчертават изключителните динамични характеристики. Със системната си мощност от 550 кВт/748 к.с. (генерирани съвместно от V8 двигател с вътрешно горене с до 430 кВт/585 к.с. и интегриран в осемстепенната трансмисия M Steptronic електромотор с мощност до 145 кВт/197 к.с. BMW XM Label Red е най-мощният BMW M автомобил, произвеждан някога. В същото време той е и на върха на класацията по мощност в сегмента на Sports Activity Vehicles и Sports Activity Coupe.
BMW XM Label Red се ориентира към желанията и потребностите на глобална целева група от индивидуалисти, търсещи екстровертен лайфстайл и страст за абсолютна максимална мощност в автомобил отвъд традиционните конвенции. Моделът ще се произвежда от август 2023 година в завода на BMW Group в Спартанбърг, САЩ. Ще бъде произведен и лимитиран до 500 екземпляра ексклузивен тираж на върховия модел с лаково покритие BMW Individual Frozen Carbon Black – черен металик. BMW XM Label Red ще отпразнува световната си премиера през април 2023 година на международното изложение Auto Shanghai. САЩ. Средният Изток и Китай са най-важните за BMW XM Label Red. Моделът ще може да бъде поръчан при дилърите в цял свят от 28 април 2023 година.
M HYBRID система с екстремно и прецизно управление на мощността
Системата M HYBRID на BMW XM Label Red е впечатляващо доказателство за въодушевлението, което осигурява електрификацията на задвижването на High-Performance автомобилите на BMW M GmbH. Прецизно съгласуваното взаимодействие на електромотора с V8 двигателя с вътрешно горене осигурява екстремно спонтанно, брутално и запазващо се до най-високи обороти разгръщане на мощността. Тази комбинация между два двигателя отговаря на задвижващата концепция на новия състезателен автомобил н надпреварите за издръжливост BMW M Hybrid V8, който направи успешната си премиера при 24-часовото състезание на Дайтона в северноамериканската серия IMSA и през тази година ще стартира и на 24 часа на Льо Ман.
С увеличената си до 550 кВт/748 к.с. системна мощност новата върхова версия изпреварва стойността на произвежданото от декември 2022 г. BMW XM със 70 кВт/95 к.с. Системният въртящ момент е повишен с 200 Нм и достига максимална стойност от 1 000 Нм. Пренасянето на мощността до пътната настилка е поверено на системата за задвижване на четирите колела M xDrive. В комбинация със специфичното за модела окачване и бързите и прецизни системи за контрол на задвижването и окачването се осигурява уникално изживяване от динамиката и пъргавината на напълно ново ниво.
V 8 двигател с най-модерна технология M Twin Power Turbo и класически високооборотни характеристики
Системата M HYBRID на BMW XM Label Red съчетава насочените към бъдещето преимущества на електрификацията с традиционните качества на осемцилиндровия двигател с вътрешно горене с технология M TwinPower Turbo и високооборотни характеристики. Най-новото поколение на V8 задвижването се отличава с особено спонтанно разгръщане на мощността, повишен коефициент на полезно действие и оптимизирани емисии. Освен разположеният между двата реда цилиндри изпускателен колектор то се отличава и с подсилен колянов вал, свръхпълнене с турбокомпресори с разтоварващ клапан с електрическо управление и модернизирано и оптимизирано смазване.
При BMW XM Label Red V8 двигателят има още по-голям дял от електромотора при генерирането на системната мощност. При 5 600 об/мин той развива максимална мощност от 430 кВт/585 к.с. Максималният му въртящ момент е 750 Нм, което отговаря на увеличение със 100 Нм спрямо двигателя с вътрешно горене на BMW XM, и е на разположение в особено широк оборотен диапазон между 1 800 и 5 400 об/мин. С двете клапи с безстепенно електрическо регулиране спортната изпускателна система на BMW XM Label Red осигурява емоционално, изключително жизнено за осемцилиндрови двигатели и заредено с енергия подчертаване на разгръщането на мощността. Звукът на задвижването е също толкова характерен както и визията на двете двойки ауспухови накрайници, разположени едни над други.
Спонтанно разгръщане на мощността: електромотор с иновативен понижаващ редуктор
Продължете на следващата страница