625 к.с. за новите BMW Х5/Х6 Competition


3
окт.
2019

BMW M GmbH представя трето поколение на High Performance автомобилите на BMW M GmbH за горния сегмент на Sports Activity Vehicles (SAV) и Sports Activity Coupés (SAC).

Значително повишение на мощността на 4,4-литров V8-двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотна характеристика е един от акцентите при новите М-версии на Х5 и Х6. В сравнение с предишните модели максималната мощност е повишена с 18 кВт/25 к.с. респективно 37 кВт/50 к.с. (Competition модели) до 460 кВт/625 к.с. Максималният въртящ момент е 750 Нм, а екстремно твърдите тампони на двигателя предотвратяват усукването на каросерията. Спортната изпускателна система генерира емоционален звук.

BMW X5M

Гъвкаво и винаги уверено предаване на мощността: осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic е комбинирана със система за задвижване на четирите колела M xDrive, подаваща повече мощност към задните колела, с променливи характеристики в режимите  4WD и 4WD Sport. Оптимизирани са сцеплението и динамиката благодарение на свързаността с Активния М диференциал.

Ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди респективно 3,8 секунди (BMW X5 M Competition и BMW X6 M Competition) – с до 0,4 секунди по-бързо в сравнение с предишните модели.

Уникална цялостна концепция за забележителна динамика в сегмента. Перфектно съгласуваното взаимодействие между задвижването, окачването и каросерията гарантира максимума на уверено контролируемата пъргавина и динамика. Настройки в тестовите центрове в Мирамас и Арьеплог, на Северната отсечка на Нюрбургринг и на други състезателни писти.

Премиера на изложение на Los Angeles Auto Show 2019. Успоредно въвеждане на пазара на новото BMW X5 M, новото BMW X6 M и Competition моделите от април 2020 г.

Всеобхватен пакет от мерки за повишаване на здравината на каросерията и закрепването на елементите на окачването. Специфично за модела окачване с индивидуална кинематика и еластокинематика.

Специфично за М адаптивно окачване с амортисьори с електронно управление, Активна стабилизация срещу наклоняване, кормилно управление M Servotronic и система за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността) включително M Dynamic Mode. Серийни М алуминиеви джанти с размер 21 инча на предната ос и 22 инча на задната ос за Competition моделите, както и опционално за BMW X5 M и BMW X6 M.

M Compound спирачна система осигурява подобаващо отрицателното ускорение. Интегрираната спирачна система позволява индивидуални конфигурации на усещането на педала на спирачката при спиране. Режимът M Mode гарантира индивидуално конфигуриране на асистиращите системи, както и на индикаторите на арматурното табло и  на Head-Up дисплея. Избор между настройките ROAD и SPORT, както и TRACK при Competition моделите.

Серийното оборудване включва BMW Live Cockpit Professional с навигационна система и BMW Intelligent Personal Assistant, както и асистент за паркиране.

BMW X5M

Екстровертният дизайн на каросерията трябва да бъде израз на категорично надмощие. Характерните пропорции на SAV респективно SAC са комбинирани с типичните за М елементи за оптимизиране на подаването на охладителен въздух и на аеродинамичните качества: големи въздухозаборници, BMW бъбрековидна радиаторна решетка с двойни пластини, М хриле на предните странични панели, спойлер на покрива респективно отзад, задна броня с дифузор, изпускателна система с две двойки ауспухови накрайници, Competition моделите с индивидуални дизайнерски елементи. За пръв път специално лаково покритие на BMW Individual се предлага за BMW X моделите.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >