2019
Собственик на Toyota Supra Mk4 поставил 5,9-литров дизел Cummins в японското купе. Вместо да запази почти легендарния за редиците на JDM-феновете битурбо двигател с означение 2JZ, ентусиастът на име Ашли Уитси решава да направи нещо по-шантаво. Мъжът работи по автомобила от две години и половина и от разпространените в Интернет снимки се вижда, че проектът е близо до финализиране. За да влезе големият агрегат в моторния отсек, са правени модификации. Вместо 6-степенната ръчна скоростна кутия Supra-та ще получи 5-степенна на ZF, а „донор“ на задния диференциал е Lexus LS400 – но полуоските са скъсени. Сериозният клиренс и огромните колела подсказват, че моделът ще бъде подходящ за каране офроуд.