2016
Регистрационният номер го издава: AMG GT R разполага с 585 к.с. Първите тийзъри на AMG GT R дават бегъл поглед върху топверсията на „лютия” Benz. На една от снимките ясно се открояват неподвижният заден спойлер и ясно изразените въздухозаборници. Благодарение на сплитер и т.нар. Flaps трябва да бъде създадена по-голяма притискаща сила върху предната ос. Като добавка към целия пакет спадат олекотени джанти и серийни керамични спирачки. Ексклузивно за топверсията на AMG се предлага матовозеленият цвят, наречен AMG Green Hell Magno.
Biturbo с 570 к.с.
Ако човек познава AMG, бързо ще усети, че в нито един друг сериен модел от Афалтербах не се крие толкова техника от моторспорта, колкото в новия AMG GT R. За разлика от суперспортиста AMG GT3, който Mercedes представи на автосалона в Женева през 2015 г., вероятно GT R няма да ползва 6,2-литровия атмосферен V8. Вместо това в „цивилния” AMG GT ще бъде използван 4-литровият Biturbo V8. В GT R моторът ще бъде „разпилен” до 585 „коня” и максимален въртящ момент 750 Нм. Това са 75 к.с. и 100 Нм повече, отколкото при AMG GT S. Така GT R трябва да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 сек. Световната премиера на AMG GT R е насрочена за Фестивала на скоростта в Гудууд.