Ако при „спортна марка с три ивици“ се сещате за производител на дрехи от Херцогенаурах, то вероятно сте прекарали детството си на футболното игрище, вместо да събирате снимки на автомобили. Синьо, виолетово, червено – всички други се сещат за BMW M. Колкото семпло е името, толкова блестящ е имиджът на тази спортна марка на автомобилната сцена. Динамичната дъщерна фирма на BMW става на 50 години през 2022 г. Нашите поздравления!
„Фирмата е като човек. Ако спортува, е добре тренирана, по-способна, по-въодушевена“, казва Роберт А. Луц, член на управата на BMW през 1972 г. BMW следва този принцип още от появата на „новия клас“ през 60-те години. Фирмените и частните пилоти извоюват безброй успехи с BMW 1800 до 2002 по всички писти на света. Правят го обаче и другите марки. Мнозина предлагат и добре моторизирани автомобили за нормалните пътища. Който иска истински спортен автомобил, трябва през 70-те години да се насочи към тунинг фирмите. Тогава са времената на ярките цветове, бързината се нарича ловкост, а скоростта – напредък.


Продължете на следващата страница