50 българи си поръчаха новото Peugeot 308 още преди да го видят на живо

1802
2022

Новата генерация на хитовото Peugeot 308 официално стъпи на българския пазар. Моделът ще може да бъде поръчан с 1,2-литров бензинов турбомотор (110 или 130 к.с., от 40 773 лева), с 1,5-литров дизелов (130 к.с., от 45 964 лв.), както и в Plug-in хибридната модификация, комбинираща 1,6-литров турбобензинов двигател и електромотор за системна мощност 225 или 180 конски сили (от 68 716 лева). Опционална за по-мощния бензинов мотор, както и за дизела, е 8-степенната автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор (3857 лева). Ръчната трансмисия е 6-степенна. От официалния вносител на марката за България – „София Франс Ауто“, се похвалиха, че около 50 клиенти са поръчали модела още преди да са го видели на живо, а до момента са направени общо 300 поръчки за него. При това комбито SW още не се предлага – то трябва да бъде лансирано на родния пазар през пролетта, като ролята му за сделките с цели флотилии ще бъде много важна.

По традиция, и при новото поколение на модела Peugeot залага на богато стандартно оборудване, включващо темпомат, асистент за потегляне по наклон, система за разпознаване на пътни знаци, асистент за следене на лентата, заден парктроник, автоматичен 2-зонов климатик, автоматични фарове и чистачки, предни LED светлини, режими на шофиране, два USB-порта, 10“ тъчскрийн и др. Дизел с автоматик в средните нива на оборудване се очаква да бъде най-предпочитаната сред клиентите комбинация при Peugeot 308 у нас.По традиция, и при новото поколение на модела Peugeot залага на богато стандартно оборудване, включващо темпомат, асистент за потегляне по наклон, система за разпознаване на пътни знаци, асистент за следене на лентата, заден парктроник, автоматичен 2-зонов климатик, автоматични фарове и чистачки, предни LED светлини, режими на шофиране, два USB-порта, 10“ тъчскрийн и др. Дизел с автоматик в средните нива на оборудване се очаква да бъде най-предпочитаната сред клиентите комбинация при Peugeot 308 у нас.

Характерните лъвски нокти и тук са застъпени като основен акцент в оформлението на задната част

Новото Peugeot 308 засилва позициите си в компактния сегмент и променя своя стил на каросерията. Увеличеното с 55 мм междуосие издължава силуета и предлага повече пространство за пътниците на задните седалки, докато намаляването на височината с 20 мм в съчетание с омекотената предна част на автомобила издължава визуално предния капак. Новият Peugeot 308 носи новото лого на Peugeot в изцяло посветената на него предна решетка. Местоположението на емблемата е подчертано от мотива на решетката, която постепенно се събира в емблемата. Дизайнерска и технологична еволюция, радарът за системите в помощ на водача се крие зад емблемата (технология за обвивка на радиолокатор, използваща индий, съвместим с радарните вълни), превръщайки го в централен елемент на решетката. Регистрационният номер е преместен в долната част на предницата.

Новото Peugeot 308 залага на премиум качество в интериора, а 3D-кокпитът е разработен от български специалисти

PEUGEOT i-Cockpit е част от ДНК-то на марката. Той се усъвършенства и модернизира с всяко следващо поколение. В новия PEUGEOT 308 той бележи ясна промяна по отношение на ергономичност, качество, дизайн и технологии с изцяло новата си информационноразвлекателна система PEUGEOT i-Connect. Арматурното табло, разположено на нивото на очите, има 10 инчов дигитален панел от ниво на оборудване Active Pack. При ниво GT бордното табло е триизмерно. С пълни възможности за конфигуриране и персонализация, това дигитално табло има няколко режима на изобразяване (TomTom свързана навигация, радио/медия, системи в помощ на водача, енергиен поток и т.н.), които могат да бъдат променяни директно от лостчето.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин