2024
Оторизиран, специализиран, фирмен или гаражен… Разнообразието от сервизи е богато и често объркващо. AUTO BILD и Силвър Стар ще ви помогнат да направите интелигентния избор
Целият процес по техническо обслужване в оторизирания сервиз се документира до най-малките детайли, включително информацията за механиците, извършили обслужването или ремонта. Процесът по задължителен краен контрол гарантира на собственика на автомобила с марка Mercedes-Benz най-високо ниво качество на ремонта.
Чрез услугата, наречена StarView, клиентите получават по имейл и на SMS линк към персоналния видео оглед на своя автомобил. При открит проблем или след завършване на ремонта, собствениците на Mercedes-Benz могат само с един клик да прегледат видеото и да одобрят предложения ремонт на база на предварителна ценова оферта, както и да запазят веднага час за последващо посещение в оторизирания сервиз.
Новост при оторизираните сервизи на Mercedes-Benz е приемането и обратно изкупувани на някои комплексни части и детайли с цел рециклиране и повторно използване в производството или т. нар. Remanufacturing. Това не само щади природата, но и портфейла на собственика на автомобила, защото може да намали цената на новата част за подмяна с до 15 процента.
Всички извършвани от оторизирания сервиз на Mercedes-Benz авторепаратури отговорят на високите изисквания, поставени от производителя. Това важи включително за тенекеджийските и бояджийски дейности, които благодарение на модерната налична техника и най-съвременни консумативи, правят възможно възстановяването на автомобила като в заводски производствени условия. Така без преувеличение вашият Mercedes-Benz напуска оторизирания сервиз като нов.