2024
Оторизиран, специализиран, фирмен или гаражен… Разнообразието от сервизи е богато и често объркващо. AUTO BILD и Силвър Стар ще ви помогнат да направите интелигентния избор
За ремонтни дейности и обслужване оторизираният сервиз на Силвър Стар използва единствено оригинални фирмени консумативи и резервни части с две години гаранция, които се доставят пет дни в седмицата в оторизираните сервизи в София и страната. При посещение на автомобила в оторизирания сервиз екипът, освен основната задача, изпълнява също така винаги задължителен набор от технически проверки. За целта механиците преминават редовни специализирани обучения, организирани и провеждани от централата на Mercedes-Benz. Механиците са оторизирани и сертифицирани от производителя да извършват поддръжка и ремонт на всички, често изключително сложни възли и агрегати, вграждани в моделите с трилъчната звезда. При това не бива също така да се забравя, че необходимата за целта инвестиция в налични модерни техника, инструменти и софтуер са единствено по силите на един оторизиран дилър и неговия сервиз, свързан директно с производителя Mercedes-Benz.
Освен това при по-сериозни ремонти само за автомобилите с изрядно водена история за техническа поддръжка в оторизирани сервизи, съвсем не е изключено, да се възползвате от доброволна допълнителна гаранция, предоставяна като жест от страна на производителя на своите лоялни клиенти. Става дума за добре известният в немскоговорящия свят жест, наречен Kulanz. Зад термина стои отговорността и разбирането на производителя да поеме при по-сложни ситуации част от разходите при по-сериозен ремонт на автомобила. Така например в случай на повреден двигател този доброволен дял на участие в покриване на разходите от страна на Mercedes-Benz може да достигне дори 100 процента.