5 причини да заложите на оторизирания сервиз на Mercedes-Benz: номер 2

0312
2024

Оторизиран, специализиран, фирмен или гаражен… Разнообразието от сервизи е богато и често объркващо. AUTO BILD и Силвър Стар ще ви помогнат да направите интелигентния избор

Перфектно сервизно обслужване и ремонт по всяко време.

Поддръжката на автомобила в оторизирания сервиз гарантира минимум главоболия с техническото обслужване, както и при евентуални инциденти или аварии. Оторизираният сервиз акуратно поддържа вашата електронна сервизна книжка, напомня ви за предстоящи прегледи, обслужвания и сервизни акции на производителя. Все още широко разпространения мит за често продължителни срокове на изчакване, докато колата ви бъде приета в оторизиран сервиз, отдавна не отговаря на реалността. „Автомобилът приемаме обичайно след максимум три до пет дни“, споделя Станислав Стайков, ръководител Следпродажбено обслужване в Силвър Стар в разговора с AUTO BILD.

Освен поддържането на висока остатъчна стойност, благодарение на акуратно водената електронна сервизна документация, редовната поддържка на автомобила от оторизирания сервиз ви дава привилегията да бъдете част от продължаващата цели 30 години програма Mobilо на Mercedes-Benz в Европа. При евентуални технически проблеми или инциденти местният оторизиран сервиз в България разполага с мобилни бусове за извършване на спешен ремонт на място, репатрак за придвижване на автомобила до сервиза и заместващи автомобили за клиентите. А ако сте извън страната, програмата Mobilо ще се погрижи за колата ви 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата. Освен това при необходимост ще се погрижи не само за автомобила, но и за вас като клиенти на Mercedes-Benz, защото услугата покрива евентуално наложителни разходи за нощувка и връщане в родината на до пет пътуващи.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин