2024
Оторизиран, специализиран, фирмен или гаражен… Разнообразието от сервизи е богато и често объркващо. AUTO BILD и Силвър Стар ще ви помогнат да направите интелигентния избор
(1) Изрядна дигитална сервизна книжка.
Когато купувате нов автомобил Mercedes–Benz, производителят от Щутгарт ви дава фабрична гаранция за първи две години експлоатация. За да продължите да се възползвате от професионалното сервизно обслужване на колата, официалният вносител на марката в България Силвър Стар ви предоставя възможност за удължена гаранция за срок от допълнителни три години.
Защо удължената гаранция е силно препоръчителна? Всеки, който се е замислял за покупка на автомобил втора ръка, а в България това са вероятно повече от 90 процента от собствениците на леки автомобили, задължително се интересува от историята на харесания от него автомобил. При това не просто от историята на германската пенсионерка, изкарвала колата уж само в събота при сухо време от гаража, за да си напазарува в Лидл, а от истинската сервизна история на автомобила, с всички извършени ремонти и евентуални ПТП. Но реалната история е възможно да бъде единствено налична и действително достоверна, ако е извършвано редовно сервизно обслужване, при това само при оторизирания дилър на марката. В случая с Mercedes-Benz в България това са единствено оторизираните сервизи на Силвър Стар в София, Пловдив, Варна, Бургас и Евро Старс в Русе.
В случай, че вече сте си харесали или сте се сдобили с модел Mercedes-Benz, макар с прекъсната или непълна сервизна история, имате възможност да посетите оторизирания сервиз на Силвър Стар, за да се извърши необходимия технически преглед, да се изпълнят там евентуално необходимите ремонти и дейности по обслужването, след което сервизната история ще бъде рестартирана, а с това и програмата за възстановяване на мобилност Mobilo.