5 неща, които не знаете за E-Legend


28
май
2019

Peugeot E-Legend по време на Concorso d’Eleganza: шеф-дизайнерът Жил Видал сподели с AUTO BILD пет неща, които до този момент бяха неизвестни!

Peugeot E-Legend определено прави впечатление: малко повече след половина година, откакто бе показан на автосалона в Париж 2018, студията продължава да привлича погледите. Сега E-Legend beim бе показан на престижното изложение Concorso d’Eleganza Villa d’Este край езерото Комо и се изправи в класа концептуални модели и прототипи срещу Bugatti La Voiture Noire, Touring Superleggera Sciádipersia Cabriolet и др.!

В рамките на Concorso d’Eleganza 2019 на езерото Комо шеф-дизайнерът на Peugeot Жил Видал спомена пет факта за Peugeot E-Legend, които досега бяха неизвестни!

1. Peugeot E-Legend е 8K-автомобил

Какво следва след 4K? 8K! Жил Видал издаде, че напълно електрическият модел E-Legend се разглежда в дизайнерския център в Париж като „8K-автомобил“. Разяснението на шеф-дизайнера: 4K междувременно е познат на почти всеки. С ултраострите си ръбове E-Legend въвежда новото ниво на дизайна, също както и новото ниво при резолюцията на изображението: 8K! Важна част от изчистения дизайн са линиите, които ще бъдат използвани в бъдещия дизайнерски език на Peugeot.

2. Броните не са фиксирани

При по-внимателно вглеждане си проличава, че черните метални брони на E-Legend са леко раздалечени от каросерията отпред и отзад. Така те не само наподобяват за впечатляващите брони на Peugeot 504, но и скъсяват визуално предния и задния надвес на каросерията.

3. Страничните прагове имат определена функция

В профила на Peugeot E-Legend вниманието привличат разполагащите със сложен дизайн странични прагове, които карат каросерията да изглежда с по-елегантен профил. Видал обяснява, че страничните прагове служат и като рамка на батериите, които са разположени в дъното на автомобила. Предната част на прага е оребрена, което има за цел да подпомага охлаждането по време на зареждане.

4. Капачката на главината на колелото винаги е нагоре

Капачките на главината на всяко колело с емблемата с лъв и надпис Peugeot остават в изправено положение и по време на движение. Тази екстра ни е позната от години от различни модели на Rolls-Royce като Phantom, Wraith или Dawn. Със сигурност това не е иновация, но е един много симпатичен детайл, какъвто от Peugeot досега не са предлагали.

5. 3D-задните светлини ще стигнат до серийно производство

В задницата на E-Legend впечатление правят преди всичко задните светлини, които с отчетливата си графика наподобяват на актуални модели на Peugeot като 508. За разлика от 508 светлинната графика на E-Legend е изпълнена триизмерно. Видал споменава, че от Peugeot са подготвили тези 3D-задни светлини за серийно производство.

Накрая идва ред на въпроса: ще се появи ли E-Legend серийно?

Макар отзивите и интересът спрямо студията да надминаха очакванията, Peugeot продължава да не планира серийно производство на E-Legend. Край езерото Комо Жил Видал все пак спомена, че се водят разговори за евентуална малка серия на модела, която ще стигне до пазара.

Още по темата

Card image cap
Клубът на супербързите: Ford GT

12
авг.
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap
Чудовищните руски всъдеходи

31
май
2016

В руската тайга често закъсват дори и класически всъдеходи. Тогава се налага да дойдат чудовищните машини на Trekol!

Card image cap
Triumph за Mazda?

3
февр.
2016

Новата Mazda MX-5 предлага всичко, каквото е необходимо за един роудстър: ускорение, бурен вятър и добро настроение. Може ли обаче да замени класиката?

Card image cap
G-класата на Франкенщайн… и най-интересните превъплъщения на „кубчето“

6
окт.
2016

През 1979 г. отношението към „кубчето” е било съвсем различно: тази 280 GE 5.6 Sport е доказателство за това. AUTO BILD разглежда това и много други „лица” на G-клас

Card image cap

В последния брой:

Архив >