2017
„Всичко трябва да бъде красиво!“, заявява шефът на Eura Холгер Зиберт. Не сме изненадани – като ръководител на компанията е нормално той да прави такива гръмки изказвания. Това обаче е съвсем на място – защото както отвън, така и отвътре новата Integra се стреми да бъде премиум. Eura лансира първия интегриран кемпер в гамата си още през 1996 г. – но не разви модела. Сега, след като интересът на купувачите към интегрирани кемпери нараства, Eura се завръща с новата Integra, която се предлага в две дължини – 7,15 (от 150 000 лв.) и 8,99 м. За нашия тест ние изпробвахме машината с две оси отзад.
Eura залага на рафинирани детайли при Integra
Eura Integra I 890 QB е интегриран кемпер с „лице“ на автомобил. Машината има подчертано динамичен външен вид, със силно изразени линии и тъмночерни акценти. Производителят е отделил голямо внимание на детайлите при разработката. Осветителната системата е базирана изцяло на LED-техника, като мигачите са „пробягващи“ (като при Audi). А предните габаритни светлини горе не са поставени отгоре върху стъклопластовите части на каросерията, а са интегрирани елегантно под стъклото на предния прозорец. „Отвън може да бъде модерно“, цитира Холгерт Зиберт желанията на претенциозната целева група на Integra, „но отвътре искаме човек да се чувстваме комфортно.“
А „комфортно“ е най-точната дума, с която можем да опишем вътрешността на кемпера. На огромната маса удобно могат да се настанят до шест души – и да се наслаждават на приятна атмосфера при светлина, чиято интензивност може да бъде регулирана. Integra е очарователна не само с гланцираните повърхности на мебелите с хромирани апликации, фино обработената висококачествена кожа и втория телевизор при леглото отзад, но и с практичните си таланти във всекидневието. За целта помагат много иновативни идеи, вложени в колата, например регулируемо по височина легло, което значително увеличава пространството в гаража, когато отиде нагоре. Или вграждането на абсорбатора, който да изсмуква въздуха и да изкарва неприятните миризми от кухненския бокс. Между другото, там има достатъчно място, за да могат майстор-готвачите да се развихрят подобаващо.
Когато застанете зад волана, направо ще забравите размерите на огромния 3-осен кемпер с дълбока рама AL-KO. Е, поне докато карате направо. При остри завои, сигурно не се учудвате, шофирането изисква повече внимание, но при добра концентрация дори и водачите без опит ще се справят учудващо добре. Единственото нещо, което не ни допада в този свят на лукса, са постоянните шумове от зоната около вратите.