450 „коня“, 800 кг и един провал: с KTM X-Bow RR+ на пистата


20
апр.
2017

Те са невероятни: 450 к.с., 800 кг – техническите данни на KTM X-Bow RR+. Зад волана бе може би най-компетентният пилот на X-Bow: Райнхард Кофлер, който на 14-годишна възраст се е изправял с карта си срещу хора като Росберг, Хамилтън и Кубица. Днес той работи като фирмен пилот на X-Bow за KTM. По време на предварителните тестове той даде време от 1:28,3 минути, което щеше да е достатъчно за обща победа през миналата година. Тимът на KTM имаше проблеми с ниските температури, заради които предните гуми на спортиста със средно разположен двигател не достигаха оптимална температура. По тази причина Райнхард Кофлер слезе от колата, а X-Bow RR отказваше да се развърти над 5500 оборота. Проблемът бе в управлението на мотора, което не можеше да бъде оправено на място. Така тимът се върна вкъщи без нито едно време. Скъпи хора от KTM, очакваме ви догодина!

Технически данни: R4 турбо, 1984 cм³, 450 к.с., 510 Нм, 800 кг, 0-100 км/ч за 3,2 сек, 270 км/ч максимална скорост, 327 940 лева

Ден на рекордите на пистата: заедно с 15 производители и тунинг фирми излязохме на „Заксенринг“ 2016! ВРЕМЕНАТА на лов за рекорди! Идеята изглеждаше проста и лесно осъществима: събираме колкото е възможно повече автомобили с разрешително за движение по нормални пътища на писта и даваме възможност на тунинг фирмите и производителите да участват със своите коли, карани от пилоти професионалисти. Целта: възможно най-много рекорди на пистата в различни категории – най-бърз „американец“, най-бърз ван, най-бърз Mercedes, най-бърз сред всички. Денят на рекордите, който се състоя през 2015 г. на пистата „Заксенринг“, бе голям успех: 21 автомобила поставиха 12 рекорда. Първоначално не бяхме сигурни дали такова мегасъбитие може да бъде повторено година покъсно. Решението обаче дойде лесно: някои искаха реванш, други бяха започнали да правят автомобили за рекорди. Когато от Mercedes AMG заявиха участие с три, а от Porsche – с два автомобила, проектът стартира. Последваха ги и други производители. Тунинг фирмите също не чакаха покана – единствено победителят от 2015 г. Tikt, специалист на тема Corvette, не успя да довърши колата си навреме. Въпреки това за нас бе късно да се откажем – новото събитие трябваше да стартира. И ние го направихме.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >