450 „коня“, 800 кг и един провал: с KTM X-Bow RR+ на пистата


20
апр.
2017

Те са невероятни: 450 к.с., 800 кг – техническите данни на KTM X-Bow RR+. Зад волана бе може би най-компетентният пилот на X-Bow: Райнхард Кофлер, който на 14-годишна възраст се е изправял с карта си срещу хора като Росберг, Хамилтън и Кубица. Днес той работи като фирмен пилот на X-Bow за KTM. По време на предварителните тестове той даде време от 1:28,3 минути, което щеше да е достатъчно за обща победа през миналата година. Тимът на KTM имаше проблеми с ниските температури, заради които предните гуми на спортиста със средно разположен двигател не достигаха оптимална температура. По тази причина Райнхард Кофлер слезе от колата, а X-Bow RR отказваше да се развърти над 5500 оборота. Проблемът бе в управлението на мотора, което не можеше да бъде оправено на място. Така тимът се върна вкъщи без нито едно време. Скъпи хора от KTM, очакваме ви догодина!

Технически данни: R4 турбо, 1984 cм³, 450 к.с., 510 Нм, 800 кг, 0-100 км/ч за 3,2 сек, 270 км/ч максимална скорост, 327 940 лева

Ден на рекордите на пистата: заедно с 15 производители и тунинг фирми излязохме на „Заксенринг“ 2016! ВРЕМЕНАТА на лов за рекорди! Идеята изглеждаше проста и лесно осъществима: събираме колкото е възможно повече автомобили с разрешително за движение по нормални пътища на писта и даваме възможност на тунинг фирмите и производителите да участват със своите коли, карани от пилоти професионалисти. Целта: възможно най-много рекорди на пистата в различни категории – най-бърз „американец“, най-бърз ван, най-бърз Mercedes, най-бърз сред всички. Денят на рекордите, който се състоя през 2015 г. на пистата „Заксенринг“, бе голям успех: 21 автомобила поставиха 12 рекорда. Първоначално не бяхме сигурни дали такова мегасъбитие може да бъде повторено година покъсно. Решението обаче дойде лесно: някои искаха реванш, други бяха започнали да правят автомобили за рекорди. Когато от Mercedes AMG заявиха участие с три, а от Porsche – с два автомобила, проектът стартира. Последваха ги и други производители. Тунинг фирмите също не чакаха покана – единствено победителят от 2015 г. Tikt, специалист на тема Corvette, не успя да довърши колата си навреме. Въпреки това за нас бе късно да се откажем – новото събитие трябваше да стартира. И ние го направихме.

Още по темата

Card image cap
Robomart: зарзаватчийница „на повикване“

19
ян.
2018

Автономно превозно средство ще доставя желаните плодове или зеленчуци директно до дома ни след поръчка през смартфона

Card image cap
Китай планира да въведе забрана за автомобили, работещи с изкопаеми горива

12
сеп.
2017

Законодателят подготвя график за прекратяване на продажбите и производството

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: