2024
Мото-Пфое изпраща поредна успешна година – компанията реализира множество успешни проекти и продължава да бъде посветена на обществото и страната
Резултатите на марките, представлявани от Мото-Пфое, са както следва:
Ford отбелязва общ ръст от 29,6%. Ръстът на леките автомобили на Ford, категория М1 e 24.2%. Ford Custom запазва лидерската си позиция в сегмента на еднотонните ванове и завоюва лидерското място с впечатляващите 44% пазарен дял в Pick-up сегмента. През 2023 година Ford печели множество отличия: две международни награди за Ван и Пикап на годината за Transit Custom и Ford Ranger; най-високата платинена оценка за безопасност на Euro NCAP за изцяло новият Ford Courier; за най-надежден електрически автомобил в Обединеното кралство за Mustang Mach-E; Kuga продължава да е най-продаваният Plug-In Hybrid в Европа за трета поредна година.
Volvo продължава отличното си представяне, като през 2023 г. отново отбелязва двуцифрен ръст в размер на 26%. Най-търсеният модел на шведската марка е XC60, маркирайки 65% увеличение спрямо предходната година. Volvo реализира и блестящи електрически продажби, в унисон със смелата стратегия да бъде изцяло електрическа компания до 2025 г. През изминалата година електрическите модели XC40 BEV и C40 заемат впечатляващите 13% от общите продажби. А през 2024 г., когато електрическото семейство ще се обогати с още два вълнуващи модела, Volvo планира близо 50% BEV продажби у нас.
2023 беше успешна година със стабилен пазарен дял за марките Jaguar Land Rover. Jaguar запазва пазарния си дял спрямо миналата година, с традиционно силно представяне главно от SUV моделите на марката, а Land Rover отбелязва 35% увеличение и значително нараснал обем автомобили, налични на склад.
През 2023 година Мото-Пфое подпомогна разкопките на древния свещен град – Перперикон, подкрепи дейността на Националния исторически музей за поредна година и осигури напълно оборудван Ford Transit и Ford Ranger за Планинска спасителна служба Банско и групата за спасяване с кучета. Компанията застана зад множество благотворителни инициативи като: кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ в подкрепа на отговорното шофиране и безопасното поведение на пътя, първото по рода си благотворително мото-автомобилно шоу, което популяризира Националната кампания в подкрепа на донорството и трансплантациите – „Да! За живота!“.
Фьоникс Фарма, Летище София и DHL бяха сред първите кампании, които обслужват нуждите на своите клиенти с нулев въглероден отпечатък, избирайки изцяло електрическия Ford E-transit.
Служителите на Мото-Пфое участваха в традиционната Коледна томбола, благодарение на която бяха събрани 5800 лв., с които ще бъдат подкрепени деца в нужда.