4х4 класики: Subaru 1800 4WD

3004
2018

Докато останалите се борят с офроудърите си извън пътя, Subaru се заема с 4х4 всекидневието. Subaru 1800 4WD е семпъл, обикновен и ефективен. За него външността не е от значение. Важното е да продължава да се движи и да се харесва. Навсякъде.

Един съвсем обикновен лек автомобил с четири задвижващи колела – началото на 80-те години на миналия век бе доста екзотично! Но също така и практично. Моделът 1800 4WD, който се предлага от 1979 г. се купува с решителност и благодарност най-вече от живеещи в планинските райони швейцарци. Изведнъж за придвижването при лошо време из Алпите не ви е необходим всъдеход, а просто лек автомобил, който в комби версията дори може да превозва доста багаж.

Автомобилът изглежда доста обикновен и делови, но в сравнение с японските си конкуренти Subaru предлага повече от добро съотношение „цена-качество” и серийни екстри.

Сред тях са подгряващо се задно стъкло, халогенни фарове, топлоизолирани стъкла, оборотомер и модерен кварцов часовник.
1800 4WD притежава доста прилично и издръжливо качество на изработка.

Долу в двигателния отсек, скрит от резервното колело, въздушния филтър и агрегатите, е разположен 4-цилиндровият боксерен двигател. 80 к.с. от работен обем 1800 куб. см, което е достатъчно за максимална скорост 145 км/ч.

Японците привличат клиентите си с приятна обстановка и пълно оборудване на интериора. Между двете предни седалки е разположен лостът за включващото се двойно задвижване.

Макар, че 1800 4WD събира симпатиите на клиентите, имиджът на марката си остава скучен, а външността на моделите ѝ – семпла. Така Subaru си остава автомобил за почитателите на боксерите и двойното задвижване, както и за индивидуалистите на тема японски коли.

Още по темата


ƒ