390 к.с. в GLC 43


19
юли
2019

Фейслифтът дава на Mercedes AMG GLC 43 повече конски сили, инфотейнмънт системата MBUX, както и повече динамика. AUTO BILD ще ви даде информация!

След обикновения GLC и GLC 63, сега и по-малко мощният представител на AMG GLC 43 получава заслужен фейслифт. SUV се сдобива с типичната за AMG радиаторна решетка с вертикални елементи и носи новооформените LED-фарове с дневни светлини. От по-потентния 63 се различава чрез леко променената предна броня и четирите кръгли ауспухови тръби. SUV-ът и Coupé-то продължават да имат под капака си 3-литровия V6-битрубо агрегат, който сега разполага с 23 к.с. повече в сравнение с предшественика си – 390 к.с. 9-степенна автоматична трансмисия и ориентираното към задната ос двойно задвижване са винаги част от серийното оборудване – също както и версията на MBUX със собствени индикации и функции на AMG. AUTO BILD предполага, че цените на Mercedes AMG GLC 43 фейслифт ще стартират от 130 000 лв. SUV-ът и Coupé-то ще бъдат в шоурумите още от есента на 2019 г.

Вътрешно пространство: серийна MBUX

Във вътрешното пространство ни очакват серийни спортни седалки с тапицерия от изкуствена кожа и микрофазер, червени декоративни шевове и алуминиеви елементи. С фейслифта в GLC 43 място намира и воланът на AMG. Той е скосен в долната си част, перфориран в областта на захващане и оборудван с лостчета за превключване. Бутоните на волана на AMG могат да се поръчват опционално. Естествено на борда присъства и актуалното поколение на инфотейнмънт системата MBUX, включително и системата за управление чрез гласови команди „Hey Mercedes“, 12,3-инчов комбиниран уред зад волана и 10,25-инчов тъчскрийн като централен дисплей и AMG стила ма изображение.

Серийно в Mercedes-AMG GLC 43 фейслифт има пет режима на движение. Сред тях са ефективен, комфортен и спортен, като в различните режими се променят реакциите на настройките на двигателя, трансмисията, окачването и управлението. Благодарение на свързването с новата екстра AMG Dynamics може да се настройва автоматично спектъра на действие на ESP. Системата остава активна, но – в зависимост от режима на движение – оставя повече свобода за напречна динамика. Въздушното окачване с адаптивни амортисьори AMG Ride Control+, както и електромеханичното управление също са част от GLC 43.

Двигател: V6-битурбо моторът сега е с 390 к.с.

Както обикновено, моделите 43 са задвижвани от 3-литров V6-битурбо агрегат с 390 к.с. Това са с 23 к.с. повече в сравнение с досега, а максималният въртящ момент е 520 Нм. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взема както от SUV-а, така и от Coupé-то за 4,9 секунди, а максималната скорост е електронно регулирана на 250 км/ч. Серийната 9-степенна автоматична трансмисия позволява бързи междинни спринтове, има функция за междинна газ и дефинирани намеси в запалването при бърза смяна на предавките. Също така част от серийното оборудване е и двойното задвижване AMG Performance 4Matic с ориентирано към задната ос разпределение на въртящия момент (31 процента към предната, 69 процента към задната ос). Това осигурява повече динамика, по-добро напречно ускорение и по-добре сцепление.

Още по темата

Card image cap
McLaren 570GT: Обузданият „Жребец“

22
авг.
2016

Само на пистата? Скука! McLaren пусна един комфортен Gran Turismo

Card image cap
Michelin разкрива кога старите гуми спират по-добре

20
юли
2017

Реномираният производител иска системата за етикетиране на гумите да включва представяне на способностите им в края на техния живот

Card image cap
BMW 520i срещу Mercedes E 200: малък мотор, голямо удоволствие!

14
февр.
2018

BMW 520i срещу Mercedes E 200: в теста на AUTO BILD един срещу друг се изправят базовите бензинови варианти на моделите. Според нас са напълно достатъчни

Card image cap
Opel Insignia 2.0 CDTI: да остаряваш достойно

12
май
2016

Следващото поколение на Insignia ще дебютира през 2017-а – но и актуалното има с какво да се похвали, особено с новия 2.0 CDTI

Card image cap

В последния брой:

Архив >