390 к.с. в GLC 43


19
юли
2019

Фейслифтът дава на Mercedes AMG GLC 43 повече конски сили, инфотейнмънт системата MBUX, както и повече динамика. AUTO BILD ще ви даде информация!

След обикновения GLC и GLC 63, сега и по-малко мощният представител на AMG GLC 43 получава заслужен фейслифт. SUV се сдобива с типичната за AMG радиаторна решетка с вертикални елементи и носи новооформените LED-фарове с дневни светлини. От по-потентния 63 се различава чрез леко променената предна броня и четирите кръгли ауспухови тръби. SUV-ът и Coupé-то продължават да имат под капака си 3-литровия V6-битрубо агрегат, който сега разполага с 23 к.с. повече в сравнение с предшественика си – 390 к.с. 9-степенна автоматична трансмисия и ориентираното към задната ос двойно задвижване са винаги част от серийното оборудване – също както и версията на MBUX със собствени индикации и функции на AMG. AUTO BILD предполага, че цените на Mercedes AMG GLC 43 фейслифт ще стартират от 130 000 лв. SUV-ът и Coupé-то ще бъдат в шоурумите още от есента на 2019 г.

Вътрешно пространство: серийна MBUX

Във вътрешното пространство ни очакват серийни спортни седалки с тапицерия от изкуствена кожа и микрофазер, червени декоративни шевове и алуминиеви елементи. С фейслифта в GLC 43 място намира и воланът на AMG. Той е скосен в долната си част, перфориран в областта на захващане и оборудван с лостчета за превключване. Бутоните на волана на AMG могат да се поръчват опционално. Естествено на борда присъства и актуалното поколение на инфотейнмънт системата MBUX, включително и системата за управление чрез гласови команди „Hey Mercedes“, 12,3-инчов комбиниран уред зад волана и 10,25-инчов тъчскрийн като централен дисплей и AMG стила ма изображение.

Серийно в Mercedes-AMG GLC 43 фейслифт има пет режима на движение. Сред тях са ефективен, комфортен и спортен, като в различните режими се променят реакциите на настройките на двигателя, трансмисията, окачването и управлението. Благодарение на свързването с новата екстра AMG Dynamics може да се настройва автоматично спектъра на действие на ESP. Системата остава активна, но – в зависимост от режима на движение – оставя повече свобода за напречна динамика. Въздушното окачване с адаптивни амортисьори AMG Ride Control+, както и електромеханичното управление също са част от GLC 43.

Двигател: V6-битурбо моторът сега е с 390 к.с.

Както обикновено, моделите 43 са задвижвани от 3-литров V6-битурбо агрегат с 390 к.с. Това са с 23 к.с. повече в сравнение с досега, а максималният въртящ момент е 520 Нм. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взема както от SUV-а, така и от Coupé-то за 4,9 секунди, а максималната скорост е електронно регулирана на 250 км/ч. Серийната 9-степенна автоматична трансмисия позволява бързи междинни спринтове, има функция за междинна газ и дефинирани намеси в запалването при бърза смяна на предавките. Също така част от серийното оборудване е и двойното задвижване AMG Performance 4Matic с ориентирано към задната ос разпределение на въртящия момент (31 процента към предната, 69 процента към задната ос). Това осигурява повече динамика, по-добро напречно ускорение и по-добре сцепление.

Още по темата

Card image cap
Ssangyong XLV еXGi 160 CVVT: тук има място за всичко!

11
апр.
2017

Санг-йонг екс-ел-ви е-екс-джи-ай сто-и-шейсет си-ви-ви-ти – най-сложното нещо в просторния корейски SUV е да произнесеш името му... оттам нататък е лесно и приятно

Card image cap
Дизел срещу бензин: Toyota Auris 1.6 D-4D срещу Auris 1.2T

22
апр.
2016

Бензиновият мотор е малко тромав

Card image cap
Новият Suzuki Baleno срещу Hyundai i20 и Mazda 2

31
авг.
2016

С новия Baleno Suzuki иска да бъде отново в челото на малките коли. За целта японците са оборудвали модела с над 100 к.с. и много място. Звучи интересно…

Card image cap
Първото сравнение на новото BMW X1

27
дек.
2015

Чисто новото BMW X1 се изправя срещу своя основен конкурент Audi Q3. Първото сравнение, този път за разнообразие с мощните бензинови мотори

Card image cap
В кои модели ще се возите като крал?

18
апр.
2017

Оставяме се да ни поглезят – в случая автомобили с кралски комфорт. Качване, движение, наслаждаване. Накрая може да има само един крал. Един тест на Волфганг Кьониг (от немски – „крал”)

Card image cap

В последния брой:

Архив >