3008 Hybrid – който може да зарежда, ще пътува добре

2306
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ТОВА Е ОСНОВНИЯТ ПРОБЛЕМ НА PLUG-IN-ХИБРИДИТЕ: ако нямате възможност всяка вечер да зареждате автомобила, ще разхождате един тежък пакет от батерии всеки ден. 1,6-литровият бензинов мотор ще трябва да се справи с тежащия 1,8 тона SUV. Това не е достатъчно ефективно – няма нужда да ви разясняваме защо. Така посочените в проспекта 1,5 литра разход бързо се превръщат в 9,5 л. Например в следния случай: вкъщи нямам възможност за зареждане, а най-близката зарядна станция е на километър пеша. Затова използвам 3008 Hybrid4 не по предназначение – за изминаване на кратки разстояния на ток в града. Ако решим да извикаме всичките 200 к.с. на двигателя, той започва да се затруднява с тежкия SUV. Тогава автомобилът започва да става шумен и френската елегантност в интериора се изпарява. А той действително е с отлична изработка – прилични пластмаси, шикозен лак, висококачествени материали – различно и много добре направено. Единствено старият лост за темпомата не подхожда на обстановката. Затова пък доплащащите се  AGR-комфортни седалки ни изненадаха приятно: никакви болки в гърба – естествено и благодарение на функцията за масаж.

+ страхотно вътрешно пространство с чудесни AGR-седалки включващи функция за масаж, модерна инфотейнмънт система.

– голям разход на гориво в ежедневието, малко шумен, не особено добра система за гласови команди.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 300 e-EAT8

СТАРТ 31-ви март 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 57 720 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 10 669 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв