300 к.с., но не е атлет


30
апр.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

Много баби, хилаво бебе? Понякога обаче „бабите“ си помагат – какъвто е случаят със Citroën, Toyota, Opel и Peugeot при платформата EMP2. На нея са базирани доста различни модели – от Berlingo през ProAce до Grandland X. Един от тях – доста атрактивен – избрахме за продължителен тест: Peugeot 3008. Второто поколение на компактния SUV наскоро получи фейслифт и сега блести по-силно от всякога.  Разполагащият със системна мощност 300 к.с. Plug-in-хибрид е задвижван от двигател с вътрешно горене и два електромотора, с което притежава и двойно задвижване. За моите цели автомобилът е почти перфектен. Мога да изминавам пътя си до работа от 41 километра изцяло на ток. И ако не мъча много автомобила, разходът ще е съвсем приличен – 8,9 л/100 км. Ако опитате да изтръгнете всичките 300 к.с. и да достигнете максималната скорост от 240 км/ч ще останете не особено приятно изненадани. Тогава средният разход на автомобила ще скочи на 20 л/100 км. Така, че по-добре е да карате по-спокойно. За това ще ви помогнат удобната позиция на седене  и това, че за всяка важна функция има по един превключвател. Ако водачът не прекалява, окачването реагира доста хармонично и 3008 е доста тих по време на движение. Мен лично ме изнервя малкия волан – особено при маневриране. Както и фактът, че в Германия Hybrid4 стартира от 50 800 евро…

+ приятни размери, уверени динамични характеристики, лесно управление на кокпита, разумно предлагано място.

– с оглед на мощността натурата му не е чак толкова спортна, единствено при по-високите нива на оборудване, но тогава е доста скъп.

PEUGEOT 3008 HYBRID4

СТАРТ 31-ви март 2021

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 68 240 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 3043 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин