2022
Renault осъществява преориентирането си към пазара на електрифицирани автомобили и укрепва позициите си в Европа. Гамата E–TECH (електрически и хибридни модели) съставлява 30% от продажбите на леки автомобили Renault в Европа през 2021 г. (спрямо 17% през 2020 г.). В Европа Renault е трета марка на пазара на леки електрически автомобили, а ZOE е вторият най-продаван електрически модел. Продажбите на Renault електромобили в Европа представляват 14% от общите продажби при среден дял на пазара от 10%. Във Франция Renault е лидер на електрифицирания пазар (електрически и хибридни).
С продължаващото въздействие на COVID-19 пандемията и недостига на компоненти, Renault въвежда политика на селективни продажби. Продажбите в световен мащаб достигат 1 751 089 единици (-6,7% спрямо 2020 г.) и пазарен дял от 4,7% (-0,6 пункта спрямо 2020 г., продажби без Китай и Северна Америка). В Европа Renault достига пазарен дял от 7,1% (-0,7 пункта) с 984 784 бройки.
През 2021 г. Renault въвежда нова стратегия за микс на каналите на продажба и оптимизиране на цените. Миксът от продажби към частни клиенти печели 10 пункта между първото (40%) и второто полугодие (50%) и по-висок нетен приход на автомобил. Renault се фокусира върху положителното развитие на ценовия микс въз основа на стратегията „Стойност над обеми“. Това започва преди свързания с COVID недостиг на компоненти и представлява реална прогресия на ценообразуването. По-високите нетни приходи на автомобил са благодарение на два ценни актива на марката: микса на продажби на технологията E-TECH и микса на високото ниво на оборудване на Arkana – R.S. Line (49% от поръчките в Европа). Комбинираният микс продажби на Intens и R.S. Line достига 86%.

Пазарите извън Европа представляват 44% от общите продажби на автомобили (+2 пункта спрямо 2020 г.) и се ползват с повишен фокус върху печалбата. Лансирането на новото Renault Duster допринася за успеха на стратегията и регистрира високи продажби: 41 000 в Русия (+31% спрямо 2020 г.), 22 000 в Бразилия (+15% спрямо 2020 г.), 6 200 в Мексико (+55% спрямо 2020 г.) и 9 100 в Колумбия (+34% спрямо 2020 г.).
В Индия новото Renault Kiger бележи успех с 29 000 продадени бройки. Представлявайки 30% от продажбите на Renault, моделът потвърждава стратегията на Renault за повишаване на продажбите за този пазар.
На пазара на лекотоварни автомобили (без пикапи) Renault възстановява европейското си лидерство с множество успешни лансирания. Клиентите могат да избират от обновената гама лекотоварни предложения с новите Trafic, Express Van и Kangoo Van, признат за „Международен ван на годината 2022 г.“.
В Европа пазарният дял на лекотоварни автомобили достига 15,7% (+1 пункт спрямо 2020 г. без пикапи). Renault се класира на първо място в сегмента на компактни ванове и на второ в сегмента на средни/големи ванове. Renault остава безспорен LCV лидер във Франция със 124 700 продажби и пазарен дял от 28,8% с трите си бестселъра: Master, Trafic и Kangoo Van.