Тест » 3-цилиндровото Audi Q2: началото на премиума

3-цилиндровото Audi Q2: началото на премиума

2812
2021

ТОЗИ БАЗОВ МОДЕЛ означава: ще превключваме ръчно! От една страна, все още има механична трансмисия – днес при Audi това е почти екзотично. А от друга все още се налага да завъртите ключа в ключалката. Истинска рядкост. Първоначално и 1-литровият 3-цилиндров мотор, чиито 110 к.с. не са особено уверени, също не звучи като премиум. Но след като потеглите, всичко се променя. Управлението е приятно стегнато и директно, окачването е спортно, но не и некомфортно, като доста тихо парира ударите. С прецизната трансмисия се поддържа идеалният максимален въртящ момент. Малкият модел Q2 е не само едно Audi за начинаещи, но и демонстрира на останалите какво не им е необходимо. На цена от 52 338 лева Q2 е почти „голо“. Екстрите се доплащат.

Динамична линия – под ламарините Q2 е близък роднина с VW T-Roc

ЗА КОГО ПРЕДСТАВЛЯВА ИНТЕРЕС?
За обичащите високата позиция на седене, педантите и аскетите на тема оборудване.

Свободно стоящият монитор е сериен, а навигацията се доплаща

Teхнически данни – Audi Q2 30 TFSI

Двигател 3 цилиндъра, турбо, отпред напр. Работен обем 999 см3 Мощност 81 кВт (110 к.с.) при 5500 об/мин Макс. въртящ момент 200 Нм при 2000 об/мин Задвижване предно / 6-степ. механична Д/Ш/В 4208/1794/1537 мм Тегло 1250 кг Товарен обем 405–1050 л 0–100 км/ч 11,2 сек Макс. скорост 197 км/ч Разход 5,7 л А95Н/100 км Емисии CO2 129 г/км Цена от 52 338 лева

Шикозните 19-цолови джанти струват 2900 лв. Стандартните са с тасове

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ