207 коня и само автоматична трансмисия за обновеното Polo GTI

3006
2021

След фейслифта на стандартното Polo дойде време за представяне и на обновената GTI-версия на модела. Най-важното: двигателят и мощността остават същите – все пак тя беше леко увеличена малко преди обновяването на модела. Основните подобрения се изразяват в по-близкия до Golf GTI дизайн, както и в интеграцията на нови инфотейнмънт технологии. Вероятно продажбите в Западна Европа ще започнат през есента на 2021.

Най-атрактивната новост в дизайна е двойната светлинна ивица в червено и бяло, която започва от единия фар, преминава през цялата радиаторна решетка и стига до другия фар. В топоборудването на спортния „мъник“ тази ивица е серийна, както и матричните LED-фарове. 2-компонентните задни светлини винаги са с „анимирани“ стопове и динамични мигачи. Освен по червения надпис GTI под емблемата на Volkswagen спортната версия се разпознава и по хромираните ауспухови накрайници и новата броня. Пред червените спирачни апарати серийно се поставят 17-цолови джанти, а при автомобила от снимките те са 18-цолови.

И при фейслифта винаги има серийно хромирани ауспухови тръби.

Отвътре прави впечатление преди всичко червената декорация на таблото – в интерес на истината, тя изглежда малко крещящо. Нов е и воланът с тъчповърхности и „пера“ за превключване. Разбира се, не отсъстват червените шевове, черният таван и спортните седалки с тапицерия на карета. 10,25-инчовият дигитален кокпит е сериен, а дисплеят на инфотейнмънт системата серийно е 8-инчов, а не както досега – 6,5-инчов. Клиентите могат да разчитат и на окачване Sport Select с адаптивни амортисьори. А срещу доплащане има и полуавтономно управление до 210 км/ч.

2-литровият TSI изпраща 207 к.с. към предните колела, а максималният въртящ момент е 320 Нм (достъпен в диапазона 1500-4500 об/мин). Трансмисията винаги е 7-степенна DSG, ръчна изобщо не се предлага. За ускорението от 0 до 100 км/ч Polo GTI се нуждае от 6,5 сек, а максималната скорост е 240 км/ч. Ефектът на недозавиването бива редуциран с помощта на сериен електронен блокаж на диференциала.

Като топмодел GTI e eдинственото Polo с тъчповърхности вместо с физически бутони на волана.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин