200 000 лв. за SUV-купето на Porsche с 440 к.с.

1505
2019

Porsche лансира още един мощен вариант на Cayenne Coupé: автомобилът с означение S вече може да бъде поръчван и ще пристигне в дилърствата в Германия в края на юли. 2,9-литровият двигател V6 с двa турбокомпресорa и мощност 324 kW (440 к.с.) е същината на новия Cayenne S Coupé. Максималният въртящ момент от 550 Нм гарантира мощно ускорение. SUV купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,0 секунди в комбинация със стандартния пакет Sport Chrono. Тази стойност пада до 4,9 секунди с трите опционални олекотяващи спортни пакета. Максималната скорост е 263 км/ч.

Цените за Cayenne S Coupé започват от 99 657 евро с включен ДДС и специфично за съответната държава оборудване. Освен пакета Sport Chrono стандартното оборудване включва чувствителната към скоростта система за електрическо сервоусилване Power Steering Plus, 20-инчови алуминиеви джанти, асистент за паркиране Park Assist отпред и отзад, включително камера за обратно виждане и система за активно управление на окачването Porsche Active Suspension Management (PASM).

Porsche разширява моделната гама с новия Cayenne S Coupé. Cayenne Coupé с мощност 250 kW (340 к.с.) и Cayenne Turbo Coupé с 404 kW (550 к.с.) ще бъдат налични в дилърствата от края на месец май. Акцентите на купето включват по-остри пропорции с уникална задна част, адаптивен заден спойлер, две различни концепции за покрива и задна седалка тип „пейка“ с характеристиките на отделни седалки, с позиция за сядане с 30 милиметра по-ниска в сравнение с Cayenne. Автомобилът притежава 2,16 м2 панорамен фиксиран стъклен покрив като стандартно оборудване или контуриран карбонов покрив с типичен за спортен автомобил външен вид като опция.

2,9-литровият двигател с два турбокомпресора на Cayenne S Coupé предоставя своя максимален въртящ момент от 550 Нм в широк диапазон на оборотите на двигателя от 1 800 до 5 500 об/мин. И двата турбокомпресора са обособени в централно турбо разпределение във V-образно разположените цилиндри. Резултатът е двигател с компактни размери, което позволява инсталирането му на по-ниска позиция в автомобила. Това от своя страна снижава центъра на тежестта и подобрява страничната динамика. Съкратените пътища за отработените газове между горивните камери и турбокомперсорите водят до изключителнo спонтанна обратна връзка от двигателя и по-бързо увеличаване на мощността. Изпускателният колектор е интегриран в цилиндровата глава, което намалява масата и означава, че колекторът е заобиколен от охладителна течност. Това осигурява високоефективно изгаряне, особено при пълно натоварване.

По-динамични пропорции и специални елементи в дизайна Линията на покрива, която пада особено косо назад, също придава на Cayenne S Coupé изключително динамично присъствие. Този ефект се поддържа от фиксиран покривен спойлер, който акцентира върху характерния силует на купе. Предното стъкло и A-колоната са по-плитки в сравнение с Cayenne, благодарение на снижения с около 20 милиметра ръб на покрива. Обновените задни врати и калници разширяват раменете на автомобила с 18 милиметра, допринасяйки за цялостното впечатление за атлетизъм.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин