2-литров дизел за Range Rover Sport


18
авг.
2016

Статусът на Range Rover Sport на луксозен мощен SUV е подсилен от редица подобрения за моделна година 2017. Най-новата версия съдържа най-икономичния силов агрегат на машината досега, въвеждат се иновативни нови технологии за автономно шофиране и по-широки възможности за персонализация по поръчка.

rrrrs17myingeniumdieselhighcgi17081607-resize-1024x682Едно от най-важните допълнения при „британеца“ е под капака – въвеждането на модерния двигател на Jaguar Land Rover – 2,0-литровия 4-цилиндров дизел Ingenium (240 к.с., 500 Нм). Моторът, създаден във Великобритания, осигурява подобрена икономия на гориво и емисии на въглероден диоксид от едва 164 г/км, както и разход в комбиниран цикъл от 6,2 л/100 км. Новият агрегат е също по-лек, с по-добра реакция, по-пъргав и с отлична динамика. Land Rover въвежда редица технологии за автономно шофиране в Range Rover Sport. Първата в сектора функция Advanced Tow Assist снема стреса по време на маневриране, когато се теглят големи товари. Водачът може да зададе посоката на ремаркето при движение на заден ход, като използва контролния диск за Terrain Response 2, и автомобилът ще извърши автоматично всички необходими движения на волана.

Допълнителна автономна технология е осигурена под формата на Асистент за мъртвата зона на видимост и Интелигентен ограничител на скоростта. Асистентът за мъртвата зона използва сензори върху автомобила за засичане на други участници в движението. Ако водачът рискува да предизвика сблъсък при престрояване в друга лента, автомобилът автономно ще завърти волана в обратна посока, за да запази позицията му. Интелигентният ограничител на скоростта използва технологията за разпознаване на пътните знаци, за да регулира скоростта на автомобила съобразно ограниченията на скоростта.

Несравнимата проходимост на всякакви терени остава основополагаща за семейството на Range Rover. Range Rover Sport за 2017 г. включва селекция от нови функции. Low Traction Launch улеснява водачите да потеглят по настилки с ниско сцепление, докато обновеното меню 4x4i представя цялата необходима за автомобила информация при преодоляване на трудни терени. Уголеменият сензорен екран с двоен образ съдържа нов 10-инчов дисплей за по-лесно ползване и по-голяма яснота, както и функции за приближение и разтегляне с пръсти, подобно на таблетите. Това се поддържа от водещата на пазара технология на Land Rover– InControl Touch Pro, което го прави най-свързания Range Rover Sport досега.

Още по темата

Card image cap
Модели, които си отиват…

6
окт.
2017

VW зачерква от гамата си компактните Сoupé-та с две врати: следващата известна жертва е VW Scirocco. Представяме ви и някои други модели, чието производство остава в миналото

Card image cap
Гуми Nokian за новото BMW X1

5
дек.
2017

BMW Group потвърди, че зимната гума Nokian WR D4 ще бъде оригинално вграждана в BMW X1. Премиум SAV (Sports Activity Vehicle) моделът на германците ще използва WR D4 в размер 225/55 R17 97H

Card image cap

В последния брой:

Архив >